- 1
- 1
Łowicz z kolejną odsłoną kampanii „Więcej warzyw”
Marka Łowicz rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Więcej warzyw”. Promuje w niej sosy 8 warzyw. W działaniach ponownie wykorzystała aranżację hitu Backstreet Boys, której tekst przekazuje hasło kampanii.
Ważnym elementem każdego posiłku powinna być odpowiednia ilość warzyw, ale nie zawsze mamy czas, aby o nią zadbać. Kampania Łowicza w śpiewający sposób zachęca więc do sięgania po sosy 8 warzyw.
Spot telewizyjny o długości 30 i 15 sekund ponownie wykorzystuje dobrze znaną konsumentom aranżację utworu „Everybody” zespołu Backstreet Boys z dopasowanym tekstem o sosach. Oprócz kampanii w telewizji marka przygotowała spot do internetu: (YouTube, display, TikTok, social media) oraz 6-sekundowy spot na ekrany bankomatów.
- Spot telewizyjny: 2012 Agency
- Spot internetowy: Brainbox
- Dom mediowy: Starcom
- 1