0 1 0 0 0 30.03.2022LPP zamknęło wszystkie sklepy w Rosji29 marca polska firma odzieżowa LPP poinformowała o zamknięciu wszystkich swoich sklepów w Rosji. To efekt napaści tego kraju na Ukrainę.
0 1 0 0 0 30.03.2022Angielscy piłkarze zagrali na Wembley w koszulkach bez nazwisk. Akcja dla Alzheimer’s Society26 marca na stadionie Wembley odbył się mecz reprezentacji Anglii i Szwajcarii. Piłkarze gospodarzy przez całą drugą połowę grali w koszulkach bez nazwisk. Miał to być wyraz wsparcia dla fundacji Alzheimer’s Society.
1 2 0 0 0 30.03.2022Logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023Minister infrastruktury Andrzej Adamczyk i prezydent Krakowa Jacek Majchrowski podpisali umowę o przekazaniu miastu funduszy na inwestycje infrastrukturalne zagwarantowane stolicy Małopolski w związku ze współorganizacją Igrzysk Europejskich w 2023 r. Podczas konferencji zaprezentowano też logo wydarzenia.
0 5 0 0 0 30.03.2022Polacy zapowiadają bojkot marek, które nie wycofały się z Rosji – pokazuje badanie SW ResearchPrawie 3/4 pytanych przez SW Research wskazało, że zamierza bojkotować przynajmniej jedną firmę, która nie wycofała się z Rosji na skutek wojny na Ukrainie. Najczęściej deklaracje bojkotu padają pod adresem marek: Leroy Merlin, Auchan, Danone, Nestle i Decathlon*.
0 1 0 0 0 30.03.2022ZFPR częścią międzynarodowej inicjatywy na rzecz pomocy Ukrainie The Ukraine Communications Support NetworkMiędzynarodowa Organizacja Konsultantów ds. Komunikacji (ICCO) oraz Stowarzyszenie Public Relations i Komunikacji (PRCA) z Londynu ogłosiły wspólny projekt na rzecz profesjonalnej pomocy branży public relations w Ukrainie – The Ukraine Communications Support Network (UCSN). Związek Firm Public Relations przyłącza się do tej inicjatywy, oferując m.in. pomoc w zakresie zapewnienia ciągłości działalności biznesowej ukraińskim podmiotom PR bądź ich pracownikom, którzy znaleźli się w Polsce. Pomoże m.in. poprzez udostępnienie przestrzeni biurowej z w pełni wyposażonymi miejscami do pracy.
0 1 0 0 0 29.03.2022Polska Press Grupa zmienia layouty swoich tytułów i oferuje dodatki tematyczneOd 29 marca w sieciach sprzedaży prasy oraz za pośrednictwem prenumeraty i e-wydań czytelnicy wszystkich dzienników wydawanych przez Polska Press Grupę otrzymają gazety nowej jakości. PPG wdrożyła właśnie jedną z największych w ostatnich latach zmian layoutów swoich tytułów. Zaproponowała też czytelnikom dodatki tematyczne wspólne dla wszystkich wydawanych dzienników.
1 1 0 0 0 29.03.2022Decathlon wycofa się z RosjiFrancuska sieć Decathlon poinformowała, że planuje zamknięcie sklepów i zawieszenie działalności handlowej w Rosji. Ostatnio firma mierzy się z falą krytyki w związku z kontynuowaniem działalności w tym kraju po jego napaści na Ukrainę.
0 1 0 0 0 29.03.2022E-mail wciąż liderem w komunikacji marketingowej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w PolsceDla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach. Takie wyniki przyniosło 18. ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej, przeprowadzone przez Sare z grupy kapitałowej Digitree Group.
0 1 0 0 0 29.03.2022Netflix otworzy biuro w Warszawie?Netflix wkrótce ma otworzyć w Warszawie biuro – podaje „Newsweek”. Będzie ono koordynowało produkcje w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
1 1 0 0 0 29.03.2022„Pomóż nam ratować” – zachęca GOPR w kampanii 1%Wystartowała kampania wspierająca Fundację GOPR w pozyskiwaniu 1% podatku. Kluczowe pytanie spotu brzmi: „Czy możemy liczyć na Ciebie?”.