Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?
Dane – insighty – i zakup dochodzi do skutku (fot. Pixabay)

Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?

Jak wykorzystywać dane o klientach, aby lepiej targetować reklamy?
Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

-

head of marketing, CUX.io

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

head of marketing
CUX.io

Od lat związana z branżą kreatywną. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowaniu strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Raportowanie efektywności kampanii online to temat, który specjaliści marketingu mają w małym palcu. Sprawdzają zasięgi, klikalność, liczbę sesji, średni czas zaangażowania, CPC, ROI, SOV... I choć tabele puchną od danych, niekoniecznie przybliżają do celu: lepszego targetowania. Jakie więc dane pomogą optymalizować działania reklamowe? Oczywiście dane o użytkownikach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się