Niedługo Crash Mondays 56: Trendy w marketingu
  • 0
  • 1
13.01.2022

Niedługo Crash Mondays 56: Trendy w marketingu

Co czeka nas w marketingu w 2022 r.? Czy marketer powinien opierać się tylko na trendach? Na te i inne pytanie odpowiedzą eksperci podczas kolejnej edycji Crash Mondays online już 17 stycznia o 19:00.

17 stycznia o 19:00 odbędzie się Crash Mondays 56 w formie online na Facebooku. Tym razem eksperci opowiedzą o trendach w marketingu na 2022 r.

Można będzie wysłuchać następujących prelekcji:

  • „Czy do trendu, czy do trendu, czy do trendu?” – Martyna Tarnawska (Socjomania)
  • „Influencer marketing. Ewolucja” – Kamil Bolek (grupa LTTM)
  • „Analiza trendów z Google” – Krzysztof Marzec (DevaGroup)
  • „SEO w 2022. Kluczowe elementy rozwoju wyszukiwarek, które musisz w strategii (nie tylko) w 2022 roku” – Ewelina Podrez-Siama (Fox)

Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Spotkanie jest bezpłatne, ale by otrzymać prezentacje prelegentów, trzeba się zarejestrować na stronie evenea.pl/event/crash56/.

Crash Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni i Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym spotkań.

  • 1
Crash Mondays 56 – 17 stycznia o 19:00 na Facebooku

Crash Mondays 56 odbędzie się 17 stycznia o 19:00 na Facebooku

13 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2022

Kara dla osoby zarządzającej pokazami handlowymi – pierwsza taka decyzja UOKiK

Ponad 900 tys. zł – to suma kar nałożonych przez prezesa UOKiK w grudniu za naruszenia praw konsumentów związane ze sprzedażą na pokazach handlowych. Zakwestionowano m.in. wprowadzanie konsumentów w błąd co do stanu ich zdrowia, fikcyjne promocje oraz utrudnianie odstąpienia od umowy. Po raz pierwszy za umyślne dopuszczenie do naruszenia zbiorowych interesów konsumentów ukarany został członek zarządu spółki.