Przestrzeń publiczna pod nowym szyldem - Marketing przy Kawie
Przestrzeń publiczna pod nowym szyldemPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldemPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldemPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldem
Proste środki naprawy przestrzeni (fot. Rafał Kołsut)

Przestrzeń publiczna pod nowym szyldem

Przestrzeń publiczna pod nowym szyldem
Natalia Kaczor

Natalia Kaczor

-

współzałożycielka i członkini zarządu, Stowarzyszenie Traffic Design

Natalia Kaczor

Natalia Kaczor

współzałożycielka i członkini zarządu
Stowarzyszenie Traffic Design

Animatorka kultury, współorganizatorka wydarzeń artystycznych i warsztatów. Z wykształcenia dziennikarka i kulturoznawczyni. Ukończyła też studia podyplomowe w Instytucie Badań Przestrzeni Publicznej ASP w Warszawie.

Projekty szyldowe to – obok oczyszczania budynków ze szpecącej reklamy czy odmalowywania pastelowych fasad – jedno z działań estetyzacyjnych, których wymagają ulice polskich miast. Dobrze przeprowadzone, mogą uruchomić kolejne zmiany w przestrzeni publicznej. Opowiada o tym Stowarzyszenie Traffic Design.

Od momentu, gdy Polacy zorientowali się, że w ich miastach jest brzydko, minęło już kilka lat. Problem estetyki w przestrzeni publicznej kiedyś podnoszony był wyłącznie w wąskim gronie specjalistów: architektów, urbanistów, plastyków miejskich, aktywistów. Na początku dekady zaczął natomiast powoli zajmować kolejne grupy ludzi. Jako społeczeństwo chcemy i mamy prawo funkcjonować w przestrzeni, która nie straszy ilością reklam, paskudną grafiką, informacyjnym chaosem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to