Projekty szyldowe to – obok oczyszczania budynków ze szpecącej reklamy czy odmalowywania pastelowych fasad – jedno z działań estetyzacyjnych, których wymagają ulice polskich miast. Dobrze przeprowadzone, mogą uruchomić kolejne zmiany w przestrzeni publicznej. Opowiada o tym Stowarzyszenie Traffic Design.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Od momentu, gdy Polacy zorientowali się, że w ich miastach jest brzydko, minęło już kilka lat. Problem estetyki w przestrzeni publicznej kiedyś podnoszony był wyłącznie w wąskim gronie specjalistów: architektów, urbanistów, plastyków miejskich, aktywistów. Na początku dekady zaczął natomiast powoli zajmować kolejne grupy ludzi. Jako społeczeństwo chcemy i mamy prawo funkcjonować w przestrzeni, która nie straszy ilością reklam, paskudną grafiką, informacyjnym chaosem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.