W Google Ads w 2021 roku wprowadzono wiele mniej i bardziej znaczących zmian. Ciągłe zapowiadanie kolejnych aktualizacji pokazuje, że system ma jeszcze wiele do zaoferowania reklamodawcom. Nie da się ukryć, że Google Ads w dalszym ciągu podąża obraną ścieżką, na której najważniejsza jest automatyzacja.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co działo się w roku 2021 w Google Ads? Jakie nowości zaproponował nam Google? Oto przegląd najważniejszych zmian przygotowany przez DevaGroup.
Wprowadzenie konwersji rozszerzonych
W obliczu spadającej liczby plików cookie, aby pomóc reklamodawcom w bardziej precyzyjnym mierzeniu efektów i zbieraniu dokładniejszych danych z kampanii, Google wprowadził – w wersji beta – konwersje rozszerzone.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |