Rok 2021 w Google Ads – podsumowanieRok 2021 w Google Ads – podsumowanieRok 2021 w Google Ads – podsumowanieRok 2021 w Google Ads – podsumowanie
Zasady search engine marketingu w 2021 roku (fot. Pixabay)

Rok 2021 w Google Ads – podsumowanie

Rok 2021 w Google Ads – podsumowanie
Katarzyna Kiszka

Katarzyna Kiszka

-

junior SEM specialist, DevaGroup

Katarzyna Kiszka

Katarzyna Kiszka

junior SEM specialist
DevaGroup

Od 5 lat związana z marketingiem internetowym. Prowadzi kampanie Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads. Prywatnie miłośniczka jogi, kotów i włoskiej kuchni.

W Google Ads w 2021 roku wprowadzono wiele mniej i bardziej znaczących zmian. Ciągłe zapowiadanie kolejnych aktualizacji pokazuje, że system ma jeszcze wiele do zaoferowania reklamodawcom. Nie da się ukryć, że Google Ads w dalszym ciągu podąża obraną ścieżką, na której najważniejsza jest automatyzacja.

Co działo się w roku 2021 w Google Ads? Jakie nowości zaproponował nam Google? Oto przegląd najważniejszych zmian przygotowany przez DevaGroup.
Wprowadzenie konwersji rozszerzonych
W obliczu spadającej liczby plików cookie, aby pomóc reklamodawcom w bardziej precyzyjnym mierzeniu efektów i zbieraniu dokładniejszych danych z kampanii, Google wprowadził – w wersji beta – konwersje rozszerzone.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja