0 1 0 0 3 12.01.2022More Bananas wprowadza urlop menstruacyjnyPłatny urlop menstruacyjny wszedł w życie w agencji kreatywnej More Bananas z początkiem 2022 r. Skorzystanie z niego nie wymaga żadnych formalności, wystarczy zgłosić nieobecność tego samego dnia rano. W agencji powstał odrębny regulamin udostępniony wszystkim zatrudnionym. Co miesiąc każdej osobie menstruującej przysługuje jeden dzień wolny od pracy.
0 2 0 0 0 12.01.2022Peja tatuuje się w kampanii Pyszne.pl, zachęcając do sięgania po dania wegańskieZ okazji Veganuary 2022 Pyszne.pl mierzy się ze stereotypami dotyczącymi kuchni roślinnej, łącząc siły z rozpoznawalnymi postaciami polskiego show-biznesu. W akcji uczestniczy m.in. Peja stojący na czele tzw. VeGangu, do którego przystępują także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Na znak poparcia dla inicjatywy ambasadorzy pokazują na swoich ciałach podobne tatuaże, polecają ulubione dania i zachęcają do dołączenia.
0 1 0 0 0 12.01.2022Lenovo Polska nawiązuje współpracę z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”Marka Lenovo rozpoczęła kampanię z udziałem Kacpra Jasińskiego, półfinalisty programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia komputerów do gier.
0 11 0 0 0 12.01.2022Dom mody Balmain stworzył kolekcję inspirowaną BarbieKolekcja uniseksowych ubrań i akcesoriów to owoc partnerstwa Barbie i luksusowego domu mody Balmain. Ma to być nie tylko odzwierciedlenie wpływu obu marek na rynek mody i popkultury. To także pierwsze kroki Barbie w świecie wirtualnej sztuki. Dopełnieniem współpracy są bowiem trzy awatary NFT Barbie i Kena, które będzie można kupić na aukcji internetowej za pośrednictwem Mattel Creations.
0 6 0 0 0 12.01.2022Influencerzy i misie NFT. UOKiK przygląda się sprawieNiektórzy influencerzy zastąpili ostatnio swoje zdjęcia profilowe w mediach społecznościowych wizerunkiem misia. To część promocji projektu Fancy Bears Metaverse, którego celem jest sprzedaż tokenów NFT. Sprawie przygląda się UOKiK.
0 2 0 0 0 11.01.2022TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r.TikTok i Europejska Federacja Piłki Ręcznej nawiązały partnerstwo z okazji nadchodzącego EHF Euro 2022 na Węgrzech i Słowacji. Podstawą do zawiązania porozumienia był sukces dotychczasowej współpracy między partnerami.
0 1 0 0 0 11.01.2022Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnychPrzetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy Herbapol-Lublin wygrała agencja Walk PR. W ramach rozpoczętej w 2022 r. współpracy zajmie się kompleksową obsługą działań komunikacyjnych obejmujących projekty brand PR, social media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne i bieżący kontakt z mediami.
0 1 0 0 0 11.01.2022Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoW grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.
0 1 0 0 0 11.01.20222022 to rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu – prognozuje IAB PolskaEksperci grupy roboczej public relations IAB Polska przygotowali publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach?
0 1 0 0 0 11.01.2022W Poznaniu przy sklepach Lidla staną książkomatyJuż za kilka tygodni czytelnicy Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu będą mogli wypożyczać książki przy okazji zakupów w Lidlu. Wszystko to dzięki instalowanym właśnie książkomatom.