Espresso

12 stycznia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2022

Peja tatuuje się w kampanii Pyszne.pl, zachęcając do sięgania po dania wegańskie

Z okazji Veganuary 2022 Pyszne.pl mierzy się ze stereotypami dotyczącymi kuchni roślinnej, łącząc siły z rozpoznawalnymi postaciami polskiego show-biznesu. W akcji uczestniczy m.in. Peja stojący na czele tzw. VeGangu, do którego przystępują także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Na znak poparcia dla inicjatywy ambasadorzy pokazują na swoich ciałach podobne tatuaże, polecają ulubione dania i zachęcają do dołączenia.

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.

Poprzednie Następne