Targowisko w Orłowie z nowym obliczem. Stowarzyszenie Traffic Design prezentuje efekty prac
  • 0
  • 9
19.12.2019

Targowisko w Orłowie z nowym obliczem. Stowarzyszenie Traffic Design prezentuje efekty prac

Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.

Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy szyld główny oraz murale reklamowe stoisk widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej. Jak powstało targowisko w Orłowie? Historię jednego z ulubionych miejsc zakupowych gdynian opowiedział sprzedawca i administrator targowiska – pan Irek. O procesie projektowym mówił zaś Jacek Wielebski.

Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Wybierając spośród kilku koncepcji, postawiono na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów. Celem było też wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska.

Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów poradnik szyldowy. Zawiera on opis zastosowanych krojów pisma i praktyczne porady, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć m.in. na stronie www.trafficdesign.pl.

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 r.

  • 9
Targowisko w Orłowie

Targowisko w Orłowie przeszło przemianę dzięki Stowarzyszeniu Traffic Design

Targowisko w Orłowie

foto: Rafał Kołsut

Targowisko w Orłowie
Targowisko w Orłowie
Targowisko w Orłowie
Targowisko w Orłowie
Targowisko w Orłowie
Targowisko w Orłowie
Targowisko w Orłowie

 

19 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2019

Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w sprawie postępowania UOKiK

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało stanowisko w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz publikacji informacji z tym związanej przez urząd do wiadomości publicznej. Organizacja będzie się starała wykazać, że jej działania były uzasadnione i prowadzone w interesie rozwoju rynku komunikacji marketingowej.

18 grudnia 2019