Netto Polska wybrało VMLY&R do obsługi w Internecie
  • 0
  • 1
24.01.2022

Netto Polska wybrało VMLY&R do obsługi w Internecie

Z początkiem lutego 2022 r. sieć handlowa Netto Polska rozpocznie współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2022

PGE próbuje zastraszyć Greenpeace?

Greenpeace przeprowadził kampanię outdoorową, która miała obnażać greenwashing PGE. Teraz organizacja twierdzi, że koncern próbuje ją zastraszyć, zapowiadając podjęcie przeciw niej kroków prawnych. Jak wskazuje Greenpeace, sytuacja jest o tyle zaskakująca, że aktywiści w kreacjach sięgnęli jedynie po parafrazę treści pism przygotowanych przez PGE GiEK (spółkę będącą częścią grupy PGE) w odpowiedzi na pozew klimatyczny, który wytoczyła im organizacja.