Praca oparta na big data prędzej czy później stanie się rzeczywistością każdego specjalisty marketingu. Z myślą o tym trzeba uporządkować wszystkie firmowe procesy, narzędzia, zasoby ludzkie i strategie biznesowo-marketingowe. Na co zwrócić uwagę? Oto kilka wskazówek.Aby firma mogła rzeczywiście odnaleźć się w data driven marketingu, dobrze jest uwzględnić w procesie projektowania zmian sześć kluczowych obszarów. Są nimi:
dane,
technologia,
ludzie,
procesy,
szybkość działania,
niezbędne wsparcie.
Dane
Rozpoznanie danych wewnątrz organizacji jest pierwszym wyzwaniem. W sprostaniu mu pomaga dobór technologii oraz firmy wyspecjalizowanej w jej obsłudze i przetwarzaniu danych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.