0 1 0 0 0 9.12.2021GroupM podwyższa światowe przewidywania dla reklamy. W Polsce około 15 proc. wzrostu w tym rokuGlobalni analitycy GroupM podnieśli swoje przewidywania dotyczące dynamiki rynku reklamy z 19,2 do 22,5 proc. w 2021 r. Polski rynek ma zakończyć rok około 15-proc. wzrostem.
0 3 0 0 0 9.12.2021Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 r.? Badanie Alert Media CommunicationsRosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez agencję Alert Media Communications, wzrósł w bieżącym roku o 5 punktów, do 60%. To najwyższy wynik od początku tego badania.
0 6 0 0 0 9.12.2021Agencje PR wygrywają kreatywnością. Wyniki badania „Czego firmy oczekują dziś od agencji PR?”Oczywiste jest, że agencja PR musi odpowiadać na potrzeby klientów. Tempo codziennej współpracy nie zawsze sprzyja jednak pogłębionej refleksji nad długofalowymi oczekiwaniami oraz rozwiązaniami, które im sprostają. W ramach autorskiego badania agencja Walk PR spytała dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za komunikację w różnych sektorach rynku o ich perspektywę współpracy z agencjami public relations. Wyniki pokazują, że zarówno na etapie wyboru partnera, jak i podczas codziennej współpracy firmy oczekują od agencji PR przede wszystkim kreatywności, za którą często skłonne są dodatkowo zapłacić.
1 1 0 0 0 9.12.2021Joanna Krupa szuka prezentów w sklepie NeonetSieć elektromarketów Neonet zaprezentowała kolejny spot z udziałem Joanny Krupy. Tym razem modelka odwiedza sklep w poszukiwaniu świątecznych prezentów.
0 1 0 0 0 9.12.2021Powstał mural T-Mobile, który promuje różnorodność i oczyszcza powietrzeW centrum Warszawy T-Mobile odsłonił mural, który pomaga oczyszczać powietrze ze szkodliwych substancji. Przy okazji przypomina o tym, jak ważna jest różnorodność i zachęca zainteresowanych, by dołączyli do zespołu firmy.
3 1 0 0 0 8.12.2021Kukulska, Wellman, Sykut-Jeżyna w kampanii „Spełnione toasty” Urzędu Marszałkowskiego Województwa WielkopolskiegoUrząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego rozpoczął kampanię społeczną „Spełnione toasty”, dotyczącą szkodliwego wpływu nadmiernego spożywania alkoholu przez kobiety. Wzięły w niej udział Natalia Kukulska, Dorota Wellman i Paulina Sykut-Jeżyna.
1 1 0 0 0 8.12.2021Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s w szczytnym celu8 grudnia Burger King na swoim facebookowym profilu zamieścił post, w którym zachęca do kupienia frytek w konkurencyjnym McDonald’s. W ten sposób wspiera zbiórkę charytatywną prowadzoną przez sieć spod znaku złotych łuków.
0 1 0 0 0 8.12.2021Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedził ŻywiecTyski pociąg odwiedził Żywiec, w którym znajduje się konkurencyjny browar. Na pokładzie pociągu znalazł się świąteczny prezent dla jednego z żywieckich pubów: beczka świeżo uwarzonego piwa. Z Żywca pociąg odjechał do Tychów. Odwiedziny Tyskiego w Żywcu to część świątecznej kampanii „Przejdźmy na ty ponad przedziałami”.
0 2 0 0 0 8.12.2021Większość konsumentów deklaruje porzucenie marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznymTrzy na 5 osób deklaruje, że w ciągu najbliższego roku przestanie kupować produkty marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatu. Globalne badanie „The Rise of Sustainable Media” Dentsu International i Microsoft Advertising analizuje postawy i zachowania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także to, w jaki sposób mogą one na nowo zdefiniować działania biznesowe na rzecz klimatu oraz strategie wzrostu. Prawie połowa konsumentów przygotowuje się do zmiany marek i usług na bardziej ekologiczne. Trzy osoby na 10 są gotowe zapłacić więcej za bardziej ekologiczne alternatywy produktów i usług.
1 1 0 0 0 8.12.20212021 rok w wyszukiwarce Google – sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz nietypowa serialowa graW tym roku internauci z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia roku w wyszukiwarce Google. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial „Squid Game” z Korei. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie – w Polsce zajęła szóste miejsce, na świecie dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią Covid-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy Internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.