Zbieranie i analizowanie informacji, rozwiązywanie problemów, dostrzeganie wzorców i trendów, podejmowanie decyzji na podstawie zebranych informacji, umiejętna praca z danymi. To wszystko składa się na – tak pożądane przez rynek i pracodawców – kompetencje analityczne. Czym one są i w jaki sposób pomagają kształtować biznes?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najprościej kompetencje analityczne określić można mianem rozumienia zbieranych informacji i umiejętności ich przeanalizowania. Ta analiza jest następnie wykorzystywana do rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji biznesowych lub przedstawiania rekomendacji współpracownikom, klientom czy szefom.
Umiejętności analityczne można podzielić na 5 kategorii, które obejmują:
krytyczne myślenie,
komunikację,
kreatywność,
research,
analizę danych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.