Życie (agencji) zaczyna się po trzydziestceŻycie (agencji) zaczyna się po trzydziestceŻycie (agencji) zaczyna się po trzydziestceŻycie (agencji) zaczyna się po trzydziestce

Życie (agencji) zaczyna się po trzydziestce

Życie (agencji) zaczyna się po trzydziestce
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Król panujący od kilku dekad, czyli 30-sekundowy spot telewizyjny, powoli odchodzi na emeryturę. Przegrywa z technologią, zachowaniami konsumentów i polityką reklamodawców. Paradoksalnie, to szansa dla mniejszych agencji.

Film „Unlikely best friends”, promujący markę Kleenex, zdobył na całym świecie wielką popularność. Opowieść o sparaliżowanym psie przygarniętym przez poruszającego się na wózku mężczyznę trwa aż minutę i 45 sekund. To zbyt długo, żeby emitować ją w telewizji. Ale ten fakt mało kogo interesuje.

Więcej w artykule Inwazja wyciskaczy łez

To właśnie ta reklama najlepiej pokazuje, jak spadek znaczenia tradycyjnego 30-sekundowego spotu telewizyjnego zmienia relacje reklamodawców i obsługujących je agencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się