Król panujący od kilku dekad, czyli 30-sekundowy spot telewizyjny, powoli odchodzi na emeryturę. Przegrywa z technologią, zachowaniami konsumentów i polityką reklamodawców. Paradoksalnie, to szansa dla mniejszych agencji.Film „Unlikely best friends”, promujący markę Kleenex, zdobył na całym świecie wielką popularność. Opowieść o sparaliżowanym psie przygarniętym przez poruszającego się na wózku mężczyznę trwa aż minutę i 45 sekund. To zbyt długo, żeby emitować ją w telewizji. Ale ten fakt mało kogo interesuje.
Więcej w artykule Inwazja wyciskaczy łez
To właśnie ta reklama najlepiej pokazuje, jak spadek znaczenia tradycyjnego 30-sekundowego spotu telewizyjnego zmienia relacje reklamodawców i obsługujących je agencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.