Życie (agencji) zaczyna się po trzydziestceŻycie (agencji) zaczyna się po trzydziestceŻycie (agencji) zaczyna się po trzydziestceŻycie (agencji) zaczyna się po trzydziestce
Panowanie trzydziestki (i w ogóle kampanii) się kończy (fot. Pixabay)

Życie (agencji) zaczyna się po trzydziestce

Życie (agencji) zaczyna się po trzydziestce
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Król panujący od kilku dekad, czyli 30-sekundowy spot telewizyjny, powoli odchodzi na emeryturę. Przegrywa z technologią, zachowaniami konsumentów i polityką reklamodawców. Paradoksalnie, to szansa dla mniejszych agencji.

Film „Unlikely best friends”, promujący markę Kleenex, zdobył na całym świecie wielką popularność. Opowieść o sparaliżowanym psie przygarniętym przez poruszającego się na wózku mężczyznę trwa aż minutę i 45 sekund. To zbyt długo, żeby emitować ją w telewizji. Ale ten fakt mało kogo interesuje.

Więcej w artykule Inwazja wyciskaczy łez

To właśnie ta reklama najlepiej pokazuje, jak spadek znaczenia tradycyjnego 30-sekundowego spotu telewizyjnego zmienia relacje reklamodawców i obsługujących je agencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja