Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”
  • 0
  • 3
27.07.2022

Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”

Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”

Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.

26 lipca 2022

25 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2022

Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta

Miesięczny zasięg podcastów wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Słucha ich już prawie co trzeci internauta w Polsce. Minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach. Odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści. Jednocześnie deklarują wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Tandem Media (Grupa Radiowa Agory) prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021".