Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”
  • 0
  • 3
27.07.2022

Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”

Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.

Kampania Chivas Regal ma zachęcić odbiorców, by będąc na szczycie, zawsze doceniali tych, którzy pomogli im się na nim znaleźć. Twórcy akcji podkreślają, że sukcesy świętowane wspólnie cieszą jeszcze bardziej, a otaczający nas ludzie potrafią być największym wsparciem. Właśnie dlatego do współpracy wybrano ambasadorów, którzy poprzez swoją dotychczasową pracę i sukcesy odzwierciedlają hasło kampanii „Jak w górę, to z Wami!”. Jak mówią organizatorzy, Anja Rubik była dla nich pierwszym wyborem.

To niezwykle inspirująca osoba, która swoją popularność przekuwa w promowanie ważnych inicjatyw. Znana jest na całym świecie ze względu na karierę supermodelki, ale nie tylko. Także dzięki udziałowi w licznych projektach społecznych, w tym edukacyjnych – mówi Klaudia Szymańczyk, brand manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard. – Jej wsparcie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ wiemy, że jest osobą autentyczną i nie boi się wyrażać swojego zdania – dodaje.

„Jak w górę, to z Wami!” to kampania będąca polską adaptacją akcji „I Rise, We Rise!”. Do współpracy marka zaprosiła także innych popularnych twórców. Zaproszenie przyjęli:

  • Ten Typ Mes – producent i muzyk;
  • Olga Kordys Kozierowska – prezeska Fundacji Sukces Pisany Szminką, dziennikarka, autorka książek i trenerka biznesowa;
  • Michał Kempa – stand-uper i prezenter telewizyjny.

Jesienią ruszy aktywacja dla konsumentów, którzy dzięki nim będą mogli rozwijać swoje pasje.

Koncepcję kreatywną opracowała agencja Gong. Kampania będzie wspierana materiałami POS w punktach sprzedaży oraz działaniami PR.

  • 3
Kampania Chivas Regal

Kampania Chivas Regal

Kampania Chivas Regal

Ambasadorzy: Ten Typ Mes, Olga Kozierowska, Anja Rubik, Michał Kempa

Kampania Chivas Regal

Hasło: „Jak w górę, to z Wami”

 

 

26 lipca 2022

25 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2022

Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta

Miesięczny zasięg podcastów wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Słucha ich już prawie co trzeci internauta w Polsce. Minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach. Odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści. Jednocześnie deklarują wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Tandem Media (Grupa Radiowa Agory) prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021".