Kabanosy Tarczyński Exclusive Easy i królowa Elżbieta w nowej kampanii marki - Marketing przy Kawie
Kabanosy Tarczyński Exclusive Easy i królowa Elżbieta w nowej kampanii marki
  • 1
  • 1
4.10.2018

Kabanosy Tarczyński Exclusive Easy i królowa Elżbieta w nowej kampanii marki

Marka Tarczyński z początkiem października ruszyła z kampanią reklamową „Są suche, są kruche, są paluszki”. Promuje w niej nowy produkt: Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków. Tym razem akcja spotu dzieje się w Pałacu Buckingham.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 października 2018