1 1 0 0 1 7.06.2021„Twój moment” – spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystówSpot obrazujący czas studiowania zrealizowała z myślą o tegorocznych maturzystach Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Bohaterami reklamy są studenci AGH zrzeszeni i działający na co dzień w licznych organizacjach.
0 7 0 0 1 7.06.2021Co trzeci Polak zalicza siebie do klasy średniejCo trzeci Polak (35%) zalicza siebie do klasy średniej. 36% badanych uważa, że do klasy średniej należą Polacy, którzy zarabiają miesięcznie na rękę między 4 a 6 tys. zł. Większość (65%) uważa, że państwo powinno dążyć do takiego rozwoju gospodarki, żeby ludzie się bogacili dzięki swojej pracy, ale prawie co trzeci Polak (30%) jest zdania, że wszyscy powinni zarabiać na podobnym, średnim poziomie. Zdecydowana większość badanych (74%) spodziewa się działań unikowych ze strony przedsiębiorców lub przenoszenia kosztów na konsumentów po zapowiedziach ogłoszonych w „Nowym ładzie” – wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu Ciekaweliczby.pl.
1 1 0 0 0 7.06.2021Heinz rozda ketchup i Whoppery tkwiącym w korkachKraft Heinz Canada we współpracy z aplikacją nawigacyjną Waze i Burger Kingiem rozda kierowcom, którzy utknęli w korku, Whoppery i ketchup. Na upominek mogą liczyć ci, których prędkość spadnie do 0,045 kilometra na godzinę. Podobno tak powoli wypływa ketchup ze szklanej butelki.
0 1 0 0 0 7.06.2021KPR SAR oficjalnym sponsorem polskiej edycji Little Black BookKlub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął współpracę z Little Black Book – platformą prezentującą projekty reklamowe z poziomu globalnego, jak i lokalnego – po to, aby wesprzeć polską kreatywność na rynkach zagranicznych. W rezultacie powstała polska edycja serwisu, gdzie m.in. członkowie KPR SAR prezentują portfolio.
0 3 0 0 0 7.06.2021„Tabu na ławę”, czyli otwarcie o okresie w kampanii Fundacji Akcja MenstruacjaWraz z oficjalnym otwarciem restauracji po lockdownie wystartowała kampania „Tabu na ławę – otwarcie o okresie”, zorganizowana przez Fundację Akcja Menstruacja. W działania włączyły się wybrane restauracje z całej Polski.
0 1 0 0 0 7.06.2021Ed Sheeran wystąpi podczas TikTok UEFA Euro 2020 Live ShowTikTok jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2020 przygotował na platformie atrakcje dla kibiców z okazji tego sportowego święta. 25 czerwca podczas TikTok UEFA Euro 2020 Live Show wystąpi Ed Sheeran, który m.in. po raz pierwszy wykona swój nowy singiel.
0 1 0 0 0 7.06.2021Druga edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 11 czerwca11 czerwca odbędzie się druga edycja Online Marketing Day. To bezpłatna konferencja w trybie zdalnym o digital marketingu. Wszystkie prelekcje dotyczyć będą skutecznych treści w SEO, content marketingu, sklepach internetowych, a także reklamach Google Ads, Facebook oraz Instagram. Wydarzenie organizowane przez Semstorm jest akredytowane przez DIMAQ, a IAB Polska objęło nad nim patronat honorowy.
1 7 0 0 0 2.06.2021Zalando i aktywiści optymizmu w letniej kampanii1 czerwca Zalando rozpoczęło kampanię „Aktywiści optymizmu”. Jej celem jest szerzenie optymizmu w całej Europie poprzez zaangażowanie ludzi, którzy optymizm zamieniają w pozytywne działanie. W kampanii weźmie udział 11 aktywistów optymizmu z całej Europy.
0 1 0 0 0 2.06.2021Wybrano agencję do kampanii promującej Internetowe Konto PacjentaPrzetarg na realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej promującej Internetowe Konto Pacjenta oraz mobilną aplikację MojeIKP wygrała Fabryka Komunikacji Społecznej. W przetargu startowało 7 agencji.
0 1 0 0 0 2.06.2021Twitter testuje reklamy we FleetsPod koniec 2020 r. Twitter wprowadził Fleets – znikające posty podobne do facebookowych Stories. Teraz firma poinformowała, że testuje reklamy w tym obszarze.