Chipsy Przysnacki promowane w folkowych rytmach (wideo)
  • 1
  • 1
24.07.2015

Chipsy Przysnacki promowane w folkowych rytmach (wideo)

Firma Intersnack Poland rozpoczęła internetowe działania promujące markę chipsów Przysnacki. W ich ramach powstała ponad trzyminutowa piosenka „Dobre, bo nasze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2015

23 lipca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2015

Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badania

Połowa respondentów czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka. Silną więź z całym krajem deklaruje 43% osób przebadanych przez 4P Research Mix. Siedmiu na dziesięciu badanych uważa, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty respondent nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną.