Chipsy Przysnacki promowane w folkowych rytmach (wideo) - Marketing przy Kawie
Chipsy Przysnacki promowane w folkowych rytmach (wideo)
  • 1
  • 1
24.07.2015

Chipsy Przysnacki promowane w folkowych rytmach (wideo)

Firma Intersnack Poland rozpoczęła internetowe działania promujące markę chipsów Przysnacki. W ich ramach powstała ponad trzyminutowa piosenka „Dobre, bo nasze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lipca 2015

23 lipca 2015