Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywnościOwocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywnościOwocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywnościOwocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności
Może nie są urodziwe, ale pełnowartościowe (źr. Facebook/Intermarché)

Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności

Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności
AdvertisementAdvertisement
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

Kamila Pokój

Kamila Pokój

Walka z marnotrawieniem żywności toczy się już nie tylko na szczeblu politycznym i w organizacjach pozarządowych. Do kupowania nieforemnych owoców i warzyw zachęca we Francji sieć Intermarché. Komercyjne wykorzystanie kampanii przeciwko wyrzucaniu nie dość ładnego jedzenia okazało się strzałem w dziesiątkę – media rozpisują się o „owocowych bękartach”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się