Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności - Marketing przy Kawie
Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywnościOwocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywnościOwocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywnościOwocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności
Może nie są urodziwe, ale pełnowartościowe (źr. Facebook/Intermarché)

Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności

Owocowe Bękarty – jak Intermarché sprzeciwia się marnowaniu żywności
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Walka z marnotrawieniem żywności toczy się już nie tylko na szczeblu politycznym i w organizacjach pozarządowych. Do kupowania nieforemnych owoców i warzyw zachęca we Francji sieć Intermarché. Komercyjne wykorzystanie kampanii przeciwko wyrzucaniu nie dość ładnego jedzenia okazało się strzałem w dziesiątkę – media rozpisują się o „owocowych bękartach”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to