Murale wykorzystują otaczającą zieleń w kampanii Palmolive
  • 0
  • 5
24.07.2020

Murale wykorzystują otaczającą zieleń w kampanii Palmolive

W lipcu wystartowała kampania muralowa Palmolive. Jej motywem przewodnim jest integracja z naturą. Kampania została zrealizowana na wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią, co wykorzystano w kreacji. Można je zobaczyć w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49546 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 lipca 2020

23 lipca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

„Dekalog walki z dezinformacją” – drugi etap kampanii „Rzeczpospolitej”

„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści. Od najbliższego czwartku w „Rzeczpospolitej” i na RP.pl będą się ukazywać wywiady rozwijające każdy z punktów dekalogu. Wśród rozmówców znaleźli się m.in. Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

Wakacje od epidemii, czyli Polacy coraz mniej boją się koronawirusa

40 proc. konsumentów w Polsce zamierza w najbliższym czasie zatrzymać się w hotelu. To oznacza wzrost o 3 p.p. w ciągu dwóch tygodni i trzeci wynik w Europie. Podróż pociągiem planuje 47 proc. Polaków, czyli najwięcej spośród mieszkańców osiemnastu badanych krajów. O 6 p.p. spadł opracowany przez firmę doradczą Deloitte indeks niepokoju konsumentów związanego z Covid-19. Utrzymuje się on na poziomie -11 proc.