Murale wykorzystują otaczającą zieleń w kampanii Palmolive
  • 0
  • 5
24.07.2020

Murale wykorzystują otaczającą zieleń w kampanii Palmolive

W lipcu wystartowała kampania muralowa Palmolive. Jej motywem przewodnim jest integracja z naturą. Kampania została zrealizowana na wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią, co wykorzystano w kreacji. Można je zobaczyć w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku.

Marka kosmetyczna zachęca, aby każdego dnia, pomimo natłoku obowiązków i wszechobecnej technologii zadbać o kontakt z naturą oraz odzyskać równowagę i spokój. Murale wykorzystują otaczającą zieleń, a motywy graficzne przedstawiają matkę z córką wśród przyrody.

– Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.

Prace były równolegle prowadzone przez grupę dwudziestu młodych polskich artystów. Malunki są wykonane w 100% ręcznie, pokrywają łącznie ponad 500 m2 elewacji budynków.

Kampanię muralową dla Palmolive przygotował Braughman Group Media. Zrealizował ją na wyselekcjonowanych ścianach otoczonych zielenią, która stała się elementem kreacji.

  • 5
W kampanii Palmolive murale wykorzystują otaczającą zieleń (Poznań)

W kampanii Palmolive murale wykorzystują otaczającą zieleń (Poznań)

W kampanii Palmolive murale wykorzystują otaczającą zieleń (Poznań)

Łódź

W kampanii Palmolive murale wykorzystują otaczającą zieleń (Poznań)

Warszawa

W kampanii Palmolive murale wykorzystują otaczającą zieleń (Poznań)

Making of

W kampanii Palmolive murale wykorzystują otaczającą zieleń (Poznań)

Making of

24 lipca 2020

23 lipca 2020



  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

„Dekalog walki z dezinformacją” – drugi etap kampanii „Rzeczpospolitej”

„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści. Od najbliższego czwartku w „Rzeczpospolitej” i na RP.pl będą się ukazywać wywiady rozwijające każdy z punktów dekalogu. Wśród rozmówców znaleźli się m.in. Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

Wakacje od epidemii, czyli Polacy coraz mniej boją się koronawirusa

40 proc. konsumentów w Polsce zamierza w najbliższym czasie zatrzymać się w hotelu. To oznacza wzrost o 3 p.p. w ciągu dwóch tygodni i trzeci wynik w Europie. Podróż pociągiem planuje 47 proc. Polaków, czyli najwięcej spośród mieszkańców osiemnastu badanych krajów. O 6 p.p. spadł opracowany przez firmę doradczą Deloitte indeks niepokoju konsumentów związanego z Covid-19. Utrzymuje się on na poziomie -11 proc.