0 1 0 0 0 23.07.2020Wakacje od epidemii, czyli Polacy coraz mniej boją się koronawirusa40 proc. konsumentów w Polsce zamierza w najbliższym czasie zatrzymać się w hotelu. To oznacza wzrost o 3 p.p. w ciągu dwóch tygodni i trzeci wynik w Europie. Podróż pociągiem planuje 47 proc. Polaków, czyli najwięcej spośród mieszkańców osiemnastu badanych krajów. O 6 p.p. spadł opracowany przez firmę doradczą Deloitte indeks niepokoju konsumentów związanego z Covid-19. Utrzymuje się on na poziomie -11 proc.
0 1 0 0 0 23.07.2020Tysiąc influencerek będzie polecać tabletki do zmywarekMarka Somat realizuje kampanię rekomendacji pod hasłem #CzystaPrzyjemnośćGotowania. Celem jest poinformowanie konsumentek o zaletach tabletek do zmywania Somat Gold oraz tabletek do czyszczenia zmywarek Somat Duo Machine Cleaner. Tysiąc influencerek otrzyma paczki z produktami do testowania.
1 2 0 0 0 23.07.2020 Aktualizacja: 23:0026.07.2020„Jestem z gór” – BMW organizuje publiczną zbiórkę na sprzęt dla GOPR„Planując strategię komunikacji, podjęliśmy decyzję, aby zgodnie z wartościami marki podejść do nowej współpracy nie jako sponsor, ale jako partner”. BMW inicjuje ogólnopolską akcję crowdfundingową na rzecz GOPR.
0 1 0 0 0 23.07.2020Robert Korzeniowski ambasadorem marki DoppelherzRobert Korzeniowski został ambasadorem marki Doppelherz. Marka suplementów diety promuje aktywność ruchową głównie poprzez edukację. Przez najbliższy rok będzie ją w tym wspierał czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.
0 1 0 0 0 23.07.2020Wyborcza.pl wprowadza rozwiązanie reklamowe zwiększające brand safetyReklamodawcy Wyborcza.pl mają możliwość emisji treści promocyjnych w ramach kategorii tematycznych dopasowanych do treści artykułów. Dzięki wyodrębnieniu kategorii Sensitive Subjects nowe rozwiązanie ma pozwolić na wykluczenie z kampanii reklamowej artykułów o tematyce wrażliwej.
1 1 0 0 0 22.07.2020McDonald’s Österreich stworzył stroje kąpielowe z plastiku pozyskanego ze słomekMcDonald’s w Austrii na rozpoczęcie lata przygotował limitowaną kolekcję upcyklingowych strojów kąpielowych. Stworzono je z plastikowych słomek.
0 1 0 0 0 22.07.2020Lexus współpracuje z artystką origamiLexus nawiązał współpracę z Coco Sato, artystką origami. Przygotuje ona dla marki serię filmów ukazujących tę sztukę składania papieru.
0 1 0 0 0 22.07.2020PKO Bank Polski wybrał Cheil PolandPKO Bank Polski wybrał Cheil Poland jako agencję wspierającą w zakresie strategii, kreacji i produkcji w kanałach internetowych. Współpraca rozpoczęła się z początkiem lipca.
0 1 0 0 0 22.07.2020Powołano Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń21 lipca 2020 r. w siedzibie Pracodawców RP powołano Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Składa się ona z przedstawicieli 18 organizacji reprezentujących ponad 500 polskich przedsiębiorców realizujących zarówno mniejsze projekty (np. szkolenia, spotkanie firmowe), jak i duże przedsięwzięcia, m.in. Europejski Kongres Gospodarczy, Impact, targi MSPO czy festiwal Open’er.
1 1 0 0 0 21.07.2020Elvis Presley w reklamie zamienił różowego cadillaca na Fiata StradęFiat przygotował reklamę modelu Strada na rynek brazylijski. W spocie pojawił się Elvis Presley.