0 1 0 0 0 27.11.2020Niemiecki klub wykorzystał VR i zaprosił Desperadosa i Elrow Art do rozpoczęcia imprez w nowym wymiarzePopularny Bootshaus Club z Kolonii został odtworzony w świecie VR dla imprezowiczów, którzy będą mogli doświadczyć tamtejszych wydarzeń we własnych domach. Artysta Okuda San Miguel przekształcił przestrzeń w surrealistyczną, kolorową imprezę, którą poprowadzą znani DJ-e.
0 9 0 0 0 27.11.202012. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowanie i wyniki badania marketerówPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podsumowało 12. edycję Forum Marketingu Zintegrowanego przebiegającego pod hasłem „Marketing jutra przyszedł wczoraj!”. Przedstawia także wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczestników, a dotyczącej brand purpose, marketingu w czasach pandemii i budżetów marketingowych.
0 3 0 0 0 27.11.2020Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków? Badanie HMGZespół badaczy Havas Intelligence zapytał Polaków o kompleksowe podejście do ekologii, ponawiając po 11 latach badanie „Climate Change”. Wyniki zestawione z wnioskami sprzed ponad dekady pokazują, że pięciokrotnie więcej rodaków dostrzega wpływ nie tylko swój, ale i całego społeczeństwa na ekologię. 52% respondentów uważa, że problem zmian klimatu w Polsce może rozwiązać całkowita zmiana sposobu życia.
1 1 0 0 0 27.11.2020Babcia Eugenia piecze sernik w bożonarodzeniowym spocie OSM Piątnica23 listopada rozpoczęła się świąteczna kampania OSM Piątnica. Działania promocyjne, których celem jest ukazanie marki jako niezastąpionej podczas bożonarodzeniowych przygotowań, potrwają do 24 grudnia.
1 1 0 0 0 27.11.2020Wystrojona koza w kampanii TK Maxx „Wszyscy chcemy poczuć się wyjątkowo w te Święta”Sieć sklepów TK Maxx wystartowała ze świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań.
0 2 0 0 0 26.11.2020Większość Polaków kupi prezenty świąteczne w Internecie – wyniki badaniaPopularność zakupów online stale rośnie, a w niektórych kategoriach produktów udział internetowych konsumentów jest już większy niż stacjonarnych. Tak jest np. w przypadku prezentów świątecznych. Te, jak wynika z badania przygotowanego dla firmy Wonga Polska, zamawia w Internecie 73 proc. Polaków. Po świąteczne upominki do sklepów stacjonarnych udaje się co czwarty ankietowany.
0 1 0 0 0 26.11.2020Biała księga digitalu – ostatnia publikacja w ramach dialogu branżowego już dostępnaRozdział Digital jest dziesiątą i ostatnią publikacją w ramach Białej księgi branży i dialogu branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku dialogu przez przedstawicieli reklamodawców i agencji.
1 1 0 0 0 26.11.2020Szczepan Twardoch mówi o „żenująco głupim i pięć razy za długim” spocie promującym polską literaturę za granicąInstytut Książki zaprezentował film „New Books from Poland 2020”. Ma on być światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów, przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule. Spot ostro skrytykował Szczepan Twardoch, którego „Pokora” znalazła się w tym zestawieniu.
1 2 0 0 0 26.11.2020Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym spocie firmy MattelW mediach społecznościowych odbyła się premiera świątecznego klipu firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki potrafi być naprawdę głośna.
3 1 0 0 0 26.11.2020Gang Fajniaków Biedronki bezkonkurencyjny na YouTube w październiku. Zestawienie Ads LeaderboardGang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty X-komu, Xiaomi Polska, Samsunga Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu. We wrześniu także plasowało się na podium.