Przestrzeń nasza powszedniaPrzestrzeń nasza powszedniaPrzestrzeń nasza powszedniaPrzestrzeń nasza powszednia
Długa droga do oczyszczenia przestrzeni (fot. Marketing przy Kawie)

Przestrzeń nasza powszednia

Przestrzeń nasza powszednia
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wiele się dzieje w przestrzeni publicznej. Marki organizują w niej pomysłowe akcje, wymyślają niestandardowe kreacje ambientowe. Najczęściej jednak – mimo clutteru – stawiają na prosty przekaz reklamowy na każdym rogu ulicy.

Z widzem w roli głównej
Kilka lat temu popularne były instalacje i inne tego rodzaju działania reklamowe w przestrzeni miejskiej. Nazywano tę zabawę stuntvertisingiem lub prankvertisingiem, w zależności od tego, czy była wyzwaniem dla widzów, czy żartem z nich. Zdewaluowała się, gdyż szybko wychodził na jaw jej aranżowany charakter, a potencjał wirusowy zmalał, gdy podobnych akcji pojawiło się zbyt wiele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się