Citylight oczyszczający powietrze w kampanii Palmolive
  • 0
  • 1
25.10.2019

Citylight oczyszczający powietrze w kampanii Palmolive

Marka Palmolive ruszyła z kampanią OOH. Wykorzystała w niej citylight, w który wkomponowano rośliny oczyszczające powietrze.

Kreacje Palmolive z hasłem „Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą” można oglądać na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano nośniki premium citylight firmy AMS.

Natura w środku miasta? 🙂 A do tego połączenie przyjemnego z pożytecznym? Odpowiedź jest jedna – niezwykła kampania…

Opublikowany przez Outdoor jest Cool! AMS Czwartek, 24 października 2019

  • 1

Warszawski citylight Palmolive z kompozycją roślin oczyszczających powietrze

25 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2019

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę. Badanie Salesforce

Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować strategię działania do zmian rynkowych wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych przez sieci marketów oraz rosnących oczekiwań klientów. W walce o rynek mają pomóc dane o klientach i nowe technologie przetwarzania danych.

24 października 2019