Burger King w Stanach Zjednoczonych w środku lata przyozdobił lokal świątecznymi dekoracjami
  • 1
  • 1
23.07.2020

Burger King w Stanach Zjednoczonych w środku lata przyozdobił lokal świątecznymi dekoracjami

Burger King na Florydzie postanowił podnieść na duchu mieszkańców jednego z miasteczek. Na półmetku trudnego 2020 r., w czasie trwającej pandemii koronawirusa przybrał jeden ze swoich lokali świątecznymi dekoracjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51615 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

„Dekalog walki z dezinformacją” – drugi etap kampanii „Rzeczpospolitej”

„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści. Od najbliższego czwartku w „Rzeczpospolitej” i na RP.pl będą się ukazywać wywiady rozwijające każdy z punktów dekalogu. Wśród rozmówców znaleźli się m.in. Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

Wakacje od epidemii, czyli Polacy coraz mniej boją się koronawirusa

40 proc. konsumentów w Polsce zamierza w najbliższym czasie zatrzymać się w hotelu. To oznacza wzrost o 3 p.p. w ciągu dwóch tygodni i trzeci wynik w Europie. Podróż pociągiem planuje 47 proc. Polaków, czyli najwięcej spośród mieszkańców osiemnastu badanych krajów. O 6 p.p. spadł opracowany przez firmę doradczą Deloitte indeks niepokoju konsumentów związanego z Covid-19. Utrzymuje się on na poziomie -11 proc.