1 1 0 8.10.2021Bretman Rock – pierwszy homoseksualny mężczyzna na okładce „Playboya”23-letni youtuber Bretman Rock stał się pierwszym homoseksualnym mężczyzną, który pojawił się na okładce magazynu „Playboy”. Został gwiazdą październikowego numeru.
0 1 0 8.10.2021Tefal wybrał Isobar do obsługi w InternecieMarka Tefal (Groupe SEB) rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną z zakresu Internetu, social media, influencer marketingu PoS oraz web development. Wygrała go agencja Isobar Polska (Dentsu Polska).
0 2 0 8.10.2021Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerceGrupa Żabka powołała do życia start-up Lite e-Commerce. Będzie on odpowiadać za stworzenie rozwiązań na rynku ekspresowych zakupów (q-commerce). Nową firmę powołano w ramach Żabki Future, która rozwija Grupę o kolejne biznesy tworzące ekosystem rozwiązań w obszarze modern convenience.
1 3 0 7.10.2021Internauci krytykują reklamę Coca-Coli odnoszącą się do e-sportuZ początkiem października Coca-Cola zaprezentowała nową platformę komunikacyjną „Real Magic”. W jej ramach przygotowała spot, który odnosi się do e-sportu. Reklama spotkała się z krytyką graczy.
0 1 0 7.10.2021Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7).
0 1 0 7.10.2021PepsiCo wchodzi w segment alkoholowy na niektórych rynkachW sierpniu koncern PepsiCo ogłosił nawiązanie współpracy z The Boston Beer Company. Celem wspólnych działań jest stworzenie Hard Mtn (Mountain) Dew. Będzie to debiut firmy w segmencie napojów alkoholowych. Tym samym PepsiCo podąża za konkurencyjną Coca-Colą.
0 2 0 7.10.2021Ponad 7,6 tys. zł – o tyle co minutę wzrasta nasz dług wobec pszczół. Podlicza to na bieżąco mural na warszawskiej PradzeJak wysoki jest i jak szybko wzrasta nasz dług wobec pszczół i innych zapylaczy? Uświadamia to mural, który powstał na warszawskiej Pradze. Co sekundę aktualizuje on kwotę, którą w 2021 r. jesteśmy winni tym pożytecznym owadom. To inicjatywa start-upu ubezpieczeniowego Beesafe, który wraz z organizacjami pozarządowymi rozpoczął działania edukacyjne dotyczące dzikich zapylaczy.
0 1 0 7.10.2021Pyszne.pl wybrało do obsługi agencję UMGlobalny przetarg na planowanie i zakup mediów firmy Just Eat Takeaway.com – właściciela platformy Pyszne.pl – wygrała należąca do grupy Mediabrands agencja UM (dawniej Universal McCann). W efekcie polski oddział rozpoczyna współpracę z platformą.
2 1 0 7.10.2021Deutsche Telekom i sztuczna inteligencja ukończyli X Symfonię BeethovenaCzy algorytmy sztucznej inteligencji są na tyle twórcze, by samodzielnie zająć się sztuką albo chociaż wspierać ludzi w jej tworzeniu? Sprawdził to zespół międzynarodowych ekspertów od muzyki i AI, powołany przez Deutsche Telekom. Efekt eksperymentu usłyszeć będzie można 9 października, kiedy to Beethoven Orchestra z Bonn wykona X Symfonię Beethovena dokończoną przez sztuczną inteligencję prawie 200 lat po śmierci kompozytora.
0 1 0 7.10.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZdobądź 2 certyfikaty The Chartered Institute of Marketing!Już 22 października w Warszawie rusza 49. edycja Programu szkoleniowego CIM. To roczne szkolenie, swoiste MBA w marketingu, które przygotowuje do uzyskania aż dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing – największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów. Jakie benefity, poza kompleksową wiedzą marketingową, czekają na uczestników w tym roku?