- 0
- 2
Morele.net po 20 latach zmienia logo i startuje z nową platformą komunikacji
Sklep internetowy Morele.net po dwudziestu latach zmienia logo. Uruchamia też platformę komunikacji pod claimem: „Zakupy online to pestka”.
Decyzja o odświeżeniu wizerunku i sposobu komunikacji jest wynikiem sukcesywnie realizowanej misji, jaką jest tworzenie i rozwijanie platformy, na której zakupy odbywają się w wygodny i prosty sposób. Celem podjętych działań jest także zwiększenie rozpoznawalności marki wśród osób zainteresowanych zakupem elektroniki w Internecie oraz zbudowanie wizerunku wyraźnie wyróżniającego firmę na tle konkurencji.
Nowa identyfikacja wizualna, platforma komunikacji oraz towarzyszący jej claim zostały wypracowane wspólnie z agencją 180heartbeats + Jung v Matt. Współpraca między agencją a firmą została nawiązana w drodze przetargu, w którym celem było opracowanie „feel & look” marki w najważniejszych punktach styku z konsumentem.
- 2