1 4 0 0 0 12.02.2021Reklama OOH również dołączyła do protestu „Media bez wyboru”10 lutego media protestowały przeciw planom wprowadzenia nowego podatku od przychodów z reklam. Do akcji „Media bez wyboru” przyłączyła się też branża OOH.
0 1 0 0 0 12.02.2021Maximize – narzędzie Wavemakera do usprawniania optymalizacji mediówPolski zespół programistów i analityków tworzył Maximize. To nowe globalne narzędzie Wavemakera do optymalizacji dotarcia poprzez różne kanały mediowe. Maximize bazuje na sztucznej inteligencji i pozwala jednocześnie optymalizować dotarcie do różnych grup celowych.
0 1 0 0 0 12.02.202173% respondentów popiera protest „Media bez wyboru” – badanie SW ResearchFirma SW Research zbadała poparcie dla protestu „Media bez wyboru”. 73% respondentów popiera te działania.
0 1 0 0 0 12.02.2021Apel IAB Polska do firm z branży medialnej w sprawie podatku od przychodów reklamowychIAB Polska solidaryzuje się z protestem mediów pod hasłem „Media bez wyboru”. Jak podkreśla, używanie epidemii jako pretekstu do wprowadzenia kolejnej, wyjątkowo dotkliwej i trwałej daniny solidarnościowej, która nie zostanie zniwelowana wraz z końcem pandemii Covid-19, budzi zdecydowany sprzeciw.
1 1 0 0 0 11.02.2021Harry Potter, hobbici, Joker i inni filmowi bohaterowie w maseczkach w kampanii CDCAmerykańskie Centers for Disease Control and Prevention i Warner Media przygotowały kampanię „Mask up America”. Występują w niej bohaterowie popularnych filmów. Wszyscy w maseczkach na twarzy.
0 1 0 0 0 11.02.2021Coca-Cola zapowiada, że zwiększy wydatki na marketing do poziomu sprzed pandemiiCoca-Cola zintensyfikowała strategię redukcji portfela oraz przestawiania inwestycji na główne marki. Planuje jednocześnie przywrócenie poziomu inwestycji marketingowych do czasów sprzed pandemii, aby pobudzić wzrost.
0 1 0 0 0 11.02.2021Żabka Polska ze zmianami organizacyjnymi, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzaniaŻabka Polska poinformowała, że w związku z dynamicznym rozwojem z początkiem bieżącego roku wprowadza zmiany organizacyjne. Ich efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania.
0 2 0 0 0 11.02.2021Jak Polacy spędzą walentynki? Na wspólnym posiłku w domu lub maratonie filmowym we dwoje. Mastercard Love Index 2021Wydatki Polaków z okazji walentynek wzrosły prawie czterokrotnie w ciągu ostatniej dekady. W tym roku królują zakupy prezentów przez Internet – w ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba transakcji w Sieci w okresie walentynkowym wzrosła siedemnastokrotnie. Pandemia nie zniechęca do celebrowania – sprawiła, że jesteśmy bardziej kreatywni, planując święto zakochanych. Wspólny posiłek w domu przygotowany we własnej kuchni lub zamówiony z restauracji, a także maraton filmowy we dwoje – to najpopularniejsze pomysły na romantyczne walentynki według badania Mastercard Love Index.
0 1 0 0 0 11.02.2021TikTok oficjalnym partnerem UEFA Euro 2020TikTok został ogłoszony globalnym sponsorem UEFA Euro 2020. To pierwszy raz w historii, kiedy platforma dostarczająca rozrywkę online sponsoruje międzynarodowy turniej UEFA.
0 1 0 0 0 11.02.2021Pirelli sponsoruje mistrzostwa świata w narciarstwie8 lutego 2021 r. we włoskiej Cortinie d’Ampezzo rozpoczęły się mistrzostwa świata w narciarstwie alpejskim FIS. Pirelli jest ich głównym sponsorem dzięki umowie z firmą Infront – agentem medialnym i marketingowym imprezy.