0 1 0 0 5 4.07.2019Influencer marketing: brytyjski urząd uznał, że instagramerka mająca ponad 30 tys. obserwujących podlega przepisom o reklamieBrytyjski regulator Advertising Standards Authority (ASA) uznał, że próg 30 tys. obserwujących na Instagramie pozwala uznać użytkownika za influencera. Oznacza to, że blogerka parentingowa ze Szkocji złamała prawo, publikując nieoznaczone posty reklamowe.
0 1 0 0 0 4.07.2019Marka Polocard idzie za głosem sercaMarka Polocard wystartowała ze zintegrowaną kampanią „Słuchaj głosu serca”. Kreację przygotowała agencja reklamową Hand Made.
0 1 0 0 0 4.07.2019Andrzej Pągowski, twórca słynnej kampanii „Papierosy są do dupy”, wspólnie z portalem Gazeta.pl wraca z nową akcją „Plaża bez peta”W lipcu redakcja Gazety.pl rozpoczęła wakacyjną akcję pod hasłem „Plaża bez peta”. Przez najbliższe dwa miesiące będzie zwracała uwagę na zakaz palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzegała przed pozostawianiem na plaży niedopałków. Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, nawiązujący do głośnej kampanii, która przeszła do legendy polskiej reklamy społecznej.
0 1 0 0 0 4.07.2019Nescafe 3in1 z kampanią „Zamieszaj i ogarniaj”Nowa kampania pod hasłem „Zamieszaj i ogarniaj” informuje o relaunchu marki Nescafe 3in1.
0 2 0 0 0 4.07.2019Toyota po fali krytyki wycofała się z umieszczania billboardów na mazurskich jeziorachMarka Toyota wspólnie z Mazurskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym przygotowała pływające platformy wyposażone w numery alarmowe i mające ostrzegać żeglarzy przed zmianami pogody. Problem w tym, że platformy wyglądały jak pływające reklamy. Po fali krytyki firma wycofała się z pomysłu.
0 2 0 0 0 3.07.2019Lay’s rozpoczyna wakacyjną kampanię muzycznąMarka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów w trzech smakach. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym będą w sprzedaży do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 3.07.2019Visa wprowadza dźwiękową wizytówkęVisa wprowadzi identyfikację sensoryczną w ponad milionie punktów sprzedaży. Rozszerzy ona doświadczenie płatnicze o wrażenia dźwiękowe, wibracje i animacje. Będzie to tzw. wyrazisty zasób marki (ang. distinctive asset).
0 1 0 0 0 3.07.2019Kampania marki Beskidzkie MisiakiW drugiej połowie czerwca wystartowała kampania reklamowa marki przekąsek Beskidzkie Misiaki. Obejmie ona komunikację digital, PR oraz influencer marketing.
0 1 0 0 1 3.07.2019Rozpoczęła się piąta edycja akcji promującej Francję w PolsceFrench Touch me touch to hasło piątej edycji akcji promującej Francję w Polsce. Obejmie ona promocję cenową na francuskie produkty, eventy oraz aplikację
1 0 0 0 0 3.07.2019Coca-Cola emituje serial dokumentalny „Smaki bez granic”Serial dokumentalny „Smaki bez granic” to kolejna odsłona najnowszej kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej”. Ideą przewodnią kampanii jest wspólny posiłek. Do serialu marka zaprosiła znanych blogerów, którzy pochodzą z różnych stron świata, a mieszkają w Polsce. 2 lipca pojawił się premierowy odcinek serialu.