- 1
- 1
„Myślimy zmianą” – BNP Paribas z kampanią skierowaną do przedsiębiorców
BNP Paribas zainicjował nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych. Komunikacja pod hasłem „Myślimy zmianą” adresowana jest do przedsiębiorców z segmentu małych i średnich firm oraz dużych korporacji.
Autorzy kampanii „Myślimy zmianą” postawili na zdobycie uwagi odbiorców poprzez pokazanie produktów i usług banku jako odpowiedzi na istotną potrzebę w dzisiejszej mocno zmiennej rzeczywistości. To potrzeba myślenia i działania kilka kroków do przodu – zwłaszcza w biznesie.
– Dzielimy się przyświecającą bankowi BNP Paribas filozofią, deklarując przywiązanie do nieortodoksyjnego myślenia poprzez pryzmat zmian – w sytuacji rynkowej czy zarządzania przedsiębiorstwem – i dopiero w tym kontekście umieszczamy konkretne rozwiązania. W ten sposób nawiązujemy z odbiorcami dialog. Także nasze wezwanie do działania ma nieoczywisty charakter – jest bowiem wezwaniem do… myślenia. Myślenia zmianą – tłumaczy Jakub Janicki, creative director w Opus B.
Strategia, kreacja oraz realizacja działań ATL, BTL i online – Opus B.
- 1