Treści na stronach internetowych zazwyczaj mają za zadanie zwiększać liczbę odwiedzających witrynę i zachęcić ich do skorzystania z danej usługi lub do zakupu produktu. Istnieją jednak branże, w których reklama jest zakazana lub ściśle ograniczona. Jakie to obszary i co warto wiedzieć, by pisać treści zgodne z polskim prawem? Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Copywriting jako część składową content marketingu można nazwać etapem artystycznym w tworzeniu reklamy. Coraz częściej copywriterzy zajmują się kompleksowym tworzeniem treści na strony internetowe – począwszy od popularnych tekstów blogowych i treści informacyjnych na stronę główną, przez opisywanie zakładek ofertowych, po tworzenie opisów kategorii oraz produktów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.