„Branże regulowane w social media” – publikacja IAB Polska
  • 0
  • 1
22.02.2021

„Branże regulowane w social media” – publikacja IAB Polska

Grupa robocza social media IAB Polska przygotowała publikację zawierającą podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.

Publikacja Branże regulowane w social media zawiera szczegółowe informacje dla regulacji w różnych kanałach social media dla branż:

  • alkoholowej
  • erotycznej
  • gier i zakładów
  • farmaceutycznej
  • finansowej
  • kosmetycznej
  • spożywczej
  • ubezpieczeniowej
  • zbrojeniowej

Niniejsze zestawienie jest efektem prac grupy roboczej social media działającej w strukturach IAB Polska. Materiał zawiera podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce. Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów zajmujących się markami z branż objętych ograniczeniami w reklamowaniu, a także komentarze prawników. Dzięki temu możemy zestawić teorię z praktyką oraz opiniami marketerów.

Materiał skierowany jest do osób zajmujących się działaniami w kanałach digital, a w szczególności mediami społecznościowymi. Pragniemy podkreślić, że dokument nie ma charakteru prawnego. Natomiast wskazuje obszary, na które należy zwrócić szczególną uwagę, planując działania w mediach społecznościowych dla marek z branż regulowanych. Wierzymy, że ta publikacja będzie nie tylko interesująca dla czytelników, ale również pomocna podczas aplikowania do firm z branż regulowanych i w procesach przetargowych – mówi Barbara Drapała, head of social media, Performics (Publicis Groupe), szefowa grupy roboczej social media IAB Polska.

Materiał można znaleźć na stronie www.iab.org.pl.

  • 1
branże regulowane

Branże regulowane w social media

22 lutego 2021