Trendy w reklamie mobilnej: Google prowadzi pod względem skali, Facebook jakości - Marketing przy Kawie
Trendy w reklamie mobilnej: Google prowadzi pod względem skali, Facebook jakości
  • 0
  • 1
29.03.2021

Trendy w reklamie mobilnej: Google prowadzi pod względem skali, Facebook jakości

Według badania AppsFlyer Google i Facebook nadal dominują globalnie jako dwa główne media dla reklamy mobilnej. Zwłaszcza pod względem utrzymania użytkowników i zakupów w aplikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56201 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
29.03.2021

WOŚP to najlepsza akcja charytatywna w Polsce – uważają respondenci Inquiry

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla Polaków nieprzerwanie od 29 lat. Inicjatywa wykracza dalece poza zwykłą zbiórkę pieniędzy dla potrzebujących. WOŚP to już bezprecedensowe wydarzenie społeczne, święto rodaków, nawet tych mieszkających za granicami kraju. Mimo to działalność fundacji Jerzego Owsiaka budziła ostatnio sporo kontrowersji. W związku z tym agencja Inquiry ponownie zbadała postawy Polaków w stosunku do WOŚP, przeprowadzając badanie po zakończeniu 29. finału.