Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat - Marketing przy Kawie
Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat
  • 1
  • 1
20.09.2021

Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

Grupa Lego przedstawiła nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 docenia dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów. Pokazuje też, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań. Spot ukazuje historię rycerza i niedźwiedzia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 września 2021