Międzynarodowa kampania GLS „To nie jest zwykła paczka”
  • 3
  • 3
30.05.2022

Międzynarodowa kampania GLS „To nie jest zwykła paczka”

30 maja GLS rozpoczął międzynarodową kampanię. Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej firma realizuje kolejne działanie związane z budowaniem marki. W ramach kampanii GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2022

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2022

Społeczny mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w Warszawie

Blisko 120 m2 – taką powierzchnię zajmuje mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, który powstał na ścianie Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Jagiellońskiej 7 na Pradze-Północ w Warszawie. Jest to społeczny mural o dawaniu dzieciom siły. Ma przypominać dorosłym, że to ich codzienne działania budują poczucie wartości dziecka, jego dobrostan i siłę. Autorem muralu jest Wojciech Brewka – malarz kolorysta, artysta street artu, twórca wielkopowierzchniowych murali.

27 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2022

The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach

Marka The North Face rozpoczęła kampanię „Never Stop Exploring”. W jej ramach nawiązała partnerstwo m.in. z profesjonalną wspinaczką Caroline Ciavaldini, modelką i aktywistką Shareefą J. oraz założycielką The Wanderlust Women, Amirą Patel. Chce w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.