The North Face w kampanii inspiruje kobiety - Marketing przy Kawie
The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach
  • 0
  • 4
27.05.2022

The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach

Marka The North Face rozpoczęła kampanię „Never Stop Exploring”. W jej ramach nawiązała partnerstwo m.in. z profesjonalną wspinaczką Caroline Ciavaldini, modelką i aktywistką Shareefą J. oraz założycielką The Wanderlust Women, Amirą Patel. Chce w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 maja 2022

26 maja 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2022

Spot Pracuj.pl na Dzień Matki: „Dom, praca, współpraca”

Praca i rodzina to połączenie trudne, ale nie niemożliwe. Choć odnalezienie równowagi między życiem zawodowym i rodzinnym jest wielkim wyzwaniem, warto pamiętać, że już samo łączenie tych dwóch sfer daje pewien balans życiowy. Dzieci mogą być niekończącym się źródłem inspiracji, również tych zawodowych, a praca daje oddech od domowej codzienności i pozwala nabrać do niej lekkiego dystansu. Wiedzą o tym wszystkie mamy i to im, z okazji ich święta dedykowany jest spot portalu Pracuj.pl „Dom, praca, współpraca”.