Outdoor Advertising Association of America wprowadza cyfrowy pomiar mobilnych reklam DOOH
  • 0
  • 1
27.05.2022

Outdoor Advertising Association of America wprowadza cyfrowy pomiar mobilnych reklam DOOH

Out of Home Advertising Association of America (OAAA) zaprezentowało metodę przechwytywania mobilnych identyfikatorów reklamowych (MAID) na taksówkach, wynajmowanych samochodach, ciężarówkach, autobusach, trolejbusach i innych pojazdach. Pozwoli to zbadać liczbę odbiorców reklam Digital Moving Out of Home (DMOOH).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2022

The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach

Marka The North Face rozpoczęła kampanię „Never Stop Exploring”. W jej ramach nawiązała partnerstwo m.in. z profesjonalną wspinaczką Caroline Ciavaldini, modelką i aktywistką Shareefą J. oraz założycielką The Wanderlust Women, Amirą Patel. Chce w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.

26 maja 2022