1 3 0 24.11.2022Lotteria Świąteczna Totalizatora Sportowego i jej kampania reklamowaKampania świąteczna promuje wszystkie produkty z portfolio Totalizatora, ze szczególnym uwzględnieniem Lotto oraz Lotto Plus oraz innego produktu o łącznej wartości minimum 6 zł.
0 1 0 24.11.2022Snapchat oferuje soczewki AR upodabniające do bohaterów drugiej części „Avatara”Snapchat i Disney współpracują przy okazji premiery drugiej części filmu „Avatar”. Pierwsza z firm pracuje nad nietypowymi soczewkami rozszerzonej rzeczywistości (AR). Upodabniają one użytkowników do rdzennych mieszkańców Pandory – Na’vi.
0 4 0 24.11.2022Direct mail skłania nas do zakupów – badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy lubią i cenią reklamy w formie drukowanej na papierze. Direct mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, przykuwają uwagę i skłaniają do działania. Takie wyniki przynosi tegoroczna edycja cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”.
1 1 0 23.11.2022Shopee z kampanią Black Friday i atrakcjami na mundial. Nadal na melodię kankana…Shopee rozpoczyna kampanię, której finałem będą obniżki cen na Black Friday i Cyber Monday. Promocje obejmą produkty z kategorii elektroniki, mody, a także artykuły FMCG.
1 1 0 23.11.2022ING w kampanii kładzie nacisk na „Strefę bezpieczeństwa” – zabezpieczenia w aplikacji Moje INGW nowej kampanii ING Bank Śląski promuje dodatkowe zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa" w aplikacji Moje ING. Zachęca odbiorców, by „robili swoje” bezpieczniej.
1 3 0 23.11.2022Druga kolekcja Tatuum z Misiem UszatkiemDlaczego Miś Uszatek? Bo zarówno bajkowy bohater, jak i marka odzieżowa Tatuum pochodzą z Łodzi. Kolekcja z misiem i jego przyjaciółmi jest dostępna od 15 listopada. Marka promuje ją spotami online w świątecznym klimacie. Kampanię prowadzi wspólnie z firmą Klarna (płatności odroczone), której jest partnerem.
0 1 0 23.11.2022Horn Distribution pod opieką Mediahub w Polsce, Niemczech i SzwajcariiDom mediowy Mediahub rozpoczął współpracę z Horn Distribution, dystrybutorem ponad 40 marek urządzeń i akcesoriów audio-wideo. To m.in. Denon, Marantz, Dali, Alpine, Bang & Olufsen, Sonos czy Wilson.
1 2 0 23.11.2022Co promuje spot z toczącymi się kłębkami wełny? Powrót Burgera Drwala w McDonald’sOd 23 listopada w McDonald’s ponownie dostępny jest Burger Drwala. Zimowy klasyk wraca do oferty w pięciu wariantach. Na użytek kampanii lokal sieci w Ustroniu zaaranżowano w taki sposób, aby wyglądał jak wydziergany na drutach. W spocie natomiast toczą się olbrzymie, kolorowe kłębki wełny.
0 1 0 23.11.2022Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.plSpółka Małopolskie Dworce Autobusowe ogłasza konkurs na opracowanie logotypu serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do 9 grudnia do 13:00 w siedzibie organizatora. Dla autora zwycięskiego projektu przewidziana została nagroda pieniężna.
0 1 0 23.11.2022Orange rozstrzygnął przetarg – wygrała agencja SalesTubeOrange rozstrzygnął przetarg, który wygrała agencja SalesTube (Group One). Celem wspólnych działań jest wzrost sprzedaży w kanale online Orange.