Michał Sikorski twarzą komunijnej kampanii X-komu
  • 0
  • 4
23.04.2024

Michał Sikorski twarzą komunijnej kampanii X-komu

Do tegorocznej kampanii komunijnej X-kom zaprosił aktora Michała Sikorskiego. Podpowiada on pomysły na (nie tylko) komunijny prezent.

Michał Sikorski to aktor młodego pokolenia (zagrał m.in. ojca Jakuba w serialu „1670”, co zapewniło mu rozpoznawalność). Teraz został twarzą komunijnej kampanii X-komu. W humorystyczny sposób prezentuje sprzęty proponowane przez retailera na prezent z okazji komunii i nie tylko.

Elementy kampanii z udziałem aktora będą pojawiać się na profilach X-komu w mediach społecznościowych. Oprócz materiałów filmowych sklep przygotował memy, które mają odzwierciedlać humorystyczny charakter kampanii.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez x-kom.pl (@xkompl)

Kampania potrwa 4 tygodnie. Towarzyszyć jej będą promocje. Promocja komunijna potrwa przez miesiąc od 22 kwietnia do 19 maja. Co poniedziałek do oferty będą dokładane nowe produkty.

  • 4
Michał Sikorski w kampanii X-komu

Michał Sikorski w kampanii X-komu

Michał Sikorski w kampanii X-komu
Michał Sikorski w kampanii X-komu
Michał Sikorski w kampanii X-komu

23 kwietnia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2024 Artykuł Partnera

Stabilne przychody w modelu abonamentowym dostępne dla każdego dzięki rozwiązaniom TubaPay

Biznes abonamentowy znany jest zachodnim gospodarkom już od dłuższego czasu. To rozwiązanie przynosi wyraźne korzyści zarówno dla firm, jak i klientów. Swoimi korzeniami sięga sektora usług np. telekomunikacyjnych, ale obecnie znajduje zastosowanie w wielu branżach takich jak między innymi szkolenia, produkty cyfrowe, usługi stacjonarne, e-commerce, mentoring czy edukacja online. Płatności abonamentowe mogą być z powodzeniem stosowane zarówno w całym biznesie, jak i w wybranym obszarze np. wyłącznie do tworzenia pakietów produktowych. Jakie korzyści przemawiają za tym modelem? 

22 kwietnia 2024