Espresso

24 czerwca 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień Ojca

Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn. Z okazji Dnia Ojca Otomoto prezentuje kolejną historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń na portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Popyt na towary luksusowe rośnie pomimo wojny i inflacji – odnotowuje Bain & Company

Pomimo zawirowań geopolitycznych i znacznego pogorszenia koniunktury gospodarczej sprzedaż osobistych dóbr luksusowych zwiększyła się w pierwszym kwartale rok do roku o 17–19 proc., wynika z raportu Bain & Company. Analitycy przewidują, że jeśli tempo wzrostu utrzyma się, w całym roku sprzedaż sięgnie 320–330 mld euro i będzie wyższa o 10–15 proc. w stosunku do 2021 r.

23 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2022

Prawie 90% internautów kupuje online – pokazuje raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” e-Izby

Ukazała się kolejna edycja dorocznego raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W Internecie kupuje już 87% badanych konsumentów. To o 15 p.p. więcej niż przed pandemią. Polacy zwiększyli nie tylko e-koszyki zakupowe, ale i częstość zakupów online. Raport pokazuje skutki, jakie dla e-handlu przyniosła pandemiczna rzeczywistość. Obostrzenia covidowe i ograniczenia w dostępie do sklepów stacjonarnych spowodowały zwiększone zainteresowanie ofertą sklepów internetowych.

Poprzednie Następne