3 3 0 27.11.2024Szympans śpiewa operowo o historii Ziemi w spocie kanadyjskiego muzeumRoyal Ontario Museum w Toronto opublikowało spot zatytułowany „Opera” czy też „Symfonia natury”. Jego bohaterem jest szympans, który śpiewa jak operowy tenor i w ten sposób opowiada trzy miliardy lat historii Ziemi.
1 4 0 27.11.2024„Nasze imiona mają moc” – kampania Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich o samotności w świętaStowarzyszenie Mali Bracia Ubogich prowadzi kampanię „Podaruj Wigilię 2024”. Koncentruje się na problemie samotności seniorów w Polsce.
1 1 0 27.11.2024Małgorzata Kożuchowska w kampanii telewizyjnej Perfecta SkinRola Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii obejmuje wsparcie flagowych produktów marki oraz współtworzenie nowej linii kosmetycznej – Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska.
0 6 0 27.11.2024Łódź najlepsza wśród polskich miast w mediach społecznościowych w 2024 r.W 2024 r. w mediach społecznościowych najprężniej działającym i najbardziej widocznym miastem wojewódzkim była Łódź. Tak wynika z analizy Sotrendera. Prym wiodła nie tylko pod kątem reklamowym, ale także pod względem działań organicznych, wychodząc przy tym poza utarte ramy prowadzenia komunikacji wyłącznie na Facebooku i Instagramie.
0 1 0 27.11.2024Zwycięzcy 18. polskiej edycji SuperbrandsPodczas gali finałowej 18. polskiej edycji Superbrands statuetki trafiły w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek.
1 1 0 27.11.2024Publicis wprowadza ViRO – narzędzie do optymalizacji kampanii wideoViRO (Video Reach Optimiser) służy do pomiaru skumulowanego zasięgu wszystkich touchpointów wideo. Ma odpowiadać na potrzebę optymalizacji kampanii przy coraz większej fragmentaryzacji kanałów komunikacji i braku jednoźródłowego standardu badawczego.
1 1 0 27.11.2024Kampania reklamowa aplikacji BPme przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”Wprowadzeniu aplikacji BP towarzyszy kampania, która przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”, gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.
0 1 0 27.11.2024Znamy laureatów IAB Mixx Awards 2024Podczas uroczystej gali IAB Mixx Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorowała najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek.
0 3 0 27.11.2024„Woda opadła, psy zostały” – kampania pomocowa dla bezdomnych zwierzątCelem kampanii pomocowej „Woda opadła, psy zostały” jest zebranie środków umożliwiających odbudowę i wyremontowanie schronisk na Dolnym Śląsku. Potrzeba minimum 1,3 mln zł. W kampanii wykorzystano fragmenty ścian zniszczonych schronisk.
0 3 0 27.11.2024Gigantyczny adidas na pustyniAdidas promuje nową kolekcję butów do biegania Adizero Desert Runner anamorficznym malunkiem w opuszczonej wiosce na pustyni.