Espresso

30 czerwca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 3
30.06.2020

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Rozpoczęła się kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Działania mają przeciwdziałać dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, która narasta w związku z zachorowaniami na Covid-19 wśród pracowników kopalni. W akcję zaangażowali się m.in. Sonia Bohosiewicz, Kamil Glik czy Tomasz Rożek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfK

Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.

Poprzednie Następne