Espresso

17 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2020

Allegro zdominowało polski rynek e-commerce – pokazuje badanie Inquiry

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się od wielu lat, ale do niedawna nie odgrywał znaczącej roli w polskim handlu. W czasie pandemii, kiedy często jedyną możliwością były zakupy online, sklepy internetowe przeżyły prawdziwe oblężenie. Nastąpiło radykalne przyspieszenie rozwoju e-commerce. Marki sklepów internetowych w Polsce monitorowane są w badaniu YouGov BrandIndex przez firmę Inquiry. Niekwestionowanym liderem okazuje się Allegro.

  • 1
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2020

„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówce

Kanał Kino Polska rozpoczął kampanię swojej jesiennej ramówki, pt. „Co wolno w filmie, to nie w życiu”. W jej ramach zwraca uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęca do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu, Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz podkreślają, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.

16 września 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2020

„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią

Producent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.

Poprzednie Następne