Lidl relaksuje miłymi dźwiękami w instagramowej kampanii
  • 0
  • 1
19.09.2019

Lidl relaksuje miłymi dźwiękami w instagramowej kampanii

Wystartowała kampania Lidla na Instagramie w formacie Instastory. Marka promuje produkty marek własnych w 15-sekundowych filmach. Wykorzystuje przy tym zjawisko ASMR.

ASMR (ang. autonomous sensory meridian response) jest formą prezentowania treści przez uaktywnianie zmysłów. Dzieje się to poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych. Zjawisko często wywołuje przyjemne mrowienie w okolicach głowy, szyi i pleców. To reakcja ciała na bodźce wizualne, słuchowe, dotykowe lub węchowe. Czynniki te mają wprowadzić odbiorcę w stan głębokiej relaksacji.

Instagramowa kampania została podzielona na dwie części. Oprócz zjawiska ASMR Lidl posłuży się efektem slow motion. Oglądanie produktów w zwolnionym tempie ma dać dodatkową okazję do skupienia się na aspektach wizualnych i estetycznych.

Kampanię można śledzić w kanale Lidl Polska, gdzie codziennie będą pojawiały się nowe Instastories przedstawiające poszczególne produkty. Kolejnym elementem będą działania prowadzone na Facebooku.

Pomysł kreatywny, kreacja, produkcja treści oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych: VMLY&R Poland. Produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Joho.

  • 1

ASMR w kampanii Lidla

 

19 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2019

Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers International

Rynek centrów handlowych w największych polskich aglomeracjach jest dojrzały i dobrze rozwinięty. Około 10 mln konsumentów o rocznej sile nabywczej bliskiej 410 mld zł ma duże możliwości wyboru lokalizacji, oferty i formatu obiektu, w którym robi zakupy. Na koniec czerwca 2019 r. w ośmiu największych ośrodkach miejskich działało 215 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 6,7 mln m2.