Buzz o markach kosmetycznych w styczniu 2022 r. według Brand24. Skokowy wzrost TikToka, coraz większe znaczenie treści wideo
  • 0
  • 3
25.02.2022

Buzz o markach kosmetycznych w styczniu 2022 r. według Brand24. Skokowy wzrost TikToka, coraz większe znaczenie treści wideo

Buzz to wzmianki internetowe, w których pojawia się marka. To wszystkie wpisy w Internecie i mediach społecznościowych, które nie pochodzą z własnych mediów marki. Jak podaje Brand24, siła buzzu o markach kosmetycznych w styczniu 2022 r. wyniosła 1 mld 45 mln wyświetleń. To oznacza wzrost o 14,3% rok do roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2022

Polacy są chętni do korzystania z dark shopów i sklepów bez obsługi. Badanie ARC Rynek i Opinia

23% respondentów wie, czym są dark shopy i na czym polega ich oferta. 64% badanych deklaruje, że chętnie korzystałoby z oferty dark shopów polegającej na dostarczaniu w ciągu 15 minut zamówionych zakupów spożywczych. Jeszcze wyższy odsetek badanych (88%) jest zainteresowanych robieniem zakupów w sklepach całkowicie samoobsługowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.