PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”, nawiązując do filmu „Dzień świra”
  • 1
  • 1
12.04.2022

PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”, nawiązując do filmu „Dzień świra”

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”. Jest to kolejna odsłona działań marketingowych w ramach strategii marki „PGE – Prowadzimy w zielonej zmianie”, ogłoszonej w październiku 2021 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54578 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2022

Ile zarabia się w digitalu i e-commerce? Raport Manpower

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej. Znacząco oddziaływało to na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze talentów stale wpływa na rosnące wynagrodzenia. W efekcie kandydaci z tego obszaru w trakcie zmiany pracy mogą liczyć na wzrost wynagrodzeń nawet o 10–20%. Najwięcej można zarobić na stanowiskach bezpośrednio związanych z e-commerce i digitalem. Najmniej natomiast otrzyma copywriter i graphic designer – pokazuje raport firmy Manpower o płacach w obszarze digital i e-commerce.

10 kwietnia 2022