0 6 0 3.03.2023Polscy artyści zaprojektowali plakaty serialu „The Mandalorian”Po raz pierwszy w Polsce Disney+ zaprosił sześciu polskich artystów do współpracy w związku z premierą 3. sezonu serialu „The Mandalorian”. Stali się częścią globalnego projektu platformy VOD.
0 2 0 3.03.2023Wrocławska agencja digital na 13. miejscu wśród polskich firm w rankingu „Financial Timesa”Agencja digital Applover z Wrocławia znalazła się na 13. miejscu wśród polskich firm w ostatniej edycji corocznego rankingu dziennika „FT 1000: Europe’s Fastest Growing Companies” – zestawienia najszybciej rozwijających się firm w Europie. W kategorii IT Applover zajął 47. pozycję, a w całej klasyfikacji – 260.
0 0 0 3.03.2023Gi Group Holding będzie obsługiwany przez agencję Triple PRRok 2023 agencja Triple PR rozpoczęła od nawiązania współpracy z Gi Group Holding. To jeden z liderów międzynarodowego rynku pracy oraz jedna z największych firm HR na świecie. Zespół agencyjny będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych dla marek należących do spółki: Gi Group Temp&Perm, Grafton Recruitment i Wyser.
0 1 0 3.03.2023C&A wybrało MediaplusMarka C&A rozpoczęła współpracę z agencją Mediaplus (Group One). Agencja będzie koordynować działania mediowe offline na polskim rynku.
2 2 0 3.03.2023MrKryha promuje Rollsy firmy JBB BałdygaJBB Bałdyga rusza z kampanią reklamową kiełbasek Rollsów. Realizowana będzie przede wszystkim w digitalu. Jej twarzą został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski). Na YouTube śledzi go ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku.
0 1 0 2.03.2023Już niedługo IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketinguIAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. Wydarzenie odbędzie się 16 marca w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.
1 5 0 2.03.2023„Define your game” – wystartowała kampania 4FMarka 4F w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności.
0 5 0 2.03.2023Dawid Ogrodnik brand hero centrum handlowego Bonarka w KrakowieGłównym motywem nowego wizerunku Bonarki są emocje. Dawid Ogrodnik został ambasadorem długofalowej kampanii wizerunkowej centrum handlowego. Kolejne odsłony kampanii będą miały swój firmowy produkt – made in Bonarka.
2 1 0 1.03.2023T-Mobile promuje bonusy w aplikacji oraz ofertę na kartęW nowej, uproszczonej wersji oferty T-Mobile na kartę firma oferuje duże paczki gigabajtów w smartfonie i swobodę korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu. Firma uruchamia też akcję „Bonusy od serca”, zachęcającą do korzystania z aplikacji.
1 2 0 1.03.2023„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową„Świstaki lubią wiatraki, żbiki podziwiają fotowoltaiki, a łasice szanują wodne prądnice” – tymi hasłami PGE buduje swój wizerunek w najnowszej kampanii.