0 2 0 0 0 8.04.2021Ruszyła Silver Agency – agencja komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów 50+Ruszyła Silver Agency. Ma być odpowiedzią na potrzeby rynku reklamowego i zapewnić zintegrowane usługi komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów 50+.
0 1 0 0 0 8.04.2021Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Badanie „Future of Aging”Z badania „Future of Aging” autorstwa Havas Group wynika, że różnice między pokoleniami rosną, a pandemia jeszcze je pogłębia. Raport pokazuje, że 48 proc. młodych ludzi uważa, że w ramach walki z pandemią i dla ochrony starszych poświęciliśmy zbyt wiele. To niejedyna oś różniąca funkcjonujące dziś pokolenia.
0 4 0 0 0 8.04.2021„The Future is… Digital Marketing”. LoveBrands Digital zbadało potrzeby marketerów na 2021 r.To, że pandemia wpłynęła na sposób prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych, jest oczywistością. Agencja LoveBrands Digital zbadała jednak, które z obszarów online marketingu stały się dla marketerów kluczowe, w których odczuwają oni potrzebę wsparcia ze strony zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji oraz jakiego typu wsparcia potrzebują.
1 3 0 0 0 8.04.2021Dom Pérignon ogłosił współpracę z Lady GagąMarka szampana Dom Pérignon nawiązała współpracę z Lady Gagą. Wokalistka m.in. wystąpiła w spocie reklamowym.
0 1 0 0 0 8.04.2021Cannes Lions 2021 tylko w formule onlineTegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions rozpocznie się 21 czerwca i będzie trwać do 25 czerwca. Wydarzenie będzie w pełni cyfrowe. Zwycięskie prace ogłoszone zostaną podczas Cannes Lions Live.
1 2 0 0 0 8.04.2021Maciej Stuhr w kampanii reklamowej Erli.pl„Cała przyjemność na naszej stronie” – to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem działań został aktor Maciej Stuhr.
1 1 0 0 0 8.04.2021Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZURuszyła kampania wizerunkowa PZU. Pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka, Iga Świątek.
0 1 0 0 0 7.04.2021Twitter, LinkedIn, Spotify tworzą konkurencję dla ClubhouseSzybki wzrost aplikacji Clubhouse, sieci społecznościowej audio na iOS sprawił, że wielu graczy postanowiło skopiować ten pomysł. Próby podejmują m.in. Twitter, LinkedIn i Spotify.
0 1 0 0 0 7.04.2021Nationale-Nederlanden wybrał FormUp do obsługi działań performanceFirma Nationale-Nederlanden rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań performance. Wygrała go agencja FormUp.
0 2 0 0 0 7.04.2021YouTube wprowadza Violative View Rate, czyli współczynnik obejrzeń filmów naruszających zasadyYouTube wprowadza do raportu dotyczącego egzekwowania „Wytycznych dla społeczności” nowy wskaźnik. To Violative View Rate, czyli współczynnik obejrzeń filmów naruszających zasady (VVR). Pomaga on określić, jaki procent wyświetleń na YouTube pochodzi z treści, które naruszają zasady.