Polacy kupują najtańsze produkty spożywcze – odnotowuje GfK
  • 0
  • 1
12.04.2022

Polacy kupują najtańsze produkty spożywcze – odnotowuje GfK

Ponad 40 proc. polskich nabywców deklaruje, że będzie kupować tańsze artykuły spożywcze. Konsumenci coraz rzadziej sięgają po polską i lokalną żywność. Na popularności tracą także trendy ekologiczne. Wskazują na to dane z raportu „Current Consumer Mood”, przygotowanego przez GfK w marcu 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2022

11 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2022

Ile zarabia się w digitalu i e-commerce? Raport Manpower

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej. Znacząco oddziaływało to na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze talentów stale wpływa na rosnące wynagrodzenia. W efekcie kandydaci z tego obszaru w trakcie zmiany pracy mogą liczyć na wzrost wynagrodzeń nawet o 10–20%. Najwięcej można zarobić na stanowiskach bezpośrednio związanych z e-commerce i digitalem. Najmniej natomiast otrzyma copywriter i graphic designer – pokazuje raport firmy Manpower o płacach w obszarze digital i e-commerce.