Wnioski sądowe o zablokowanie reklamy porównawczej to w Polsce niemalże norma. Ostatnio dość głośno było o przepychankach pomiędzy Plusem i Orange. Z kolei w ubiegłym roku sporym echem obiła się sprawa zestawiania cen w sklepach Tesco z cenami konkurentów tej sieci. Ale czy zawsze reklama porównawcza musi być na serio?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama porównawcza nad Wisłą jest nadal stosunkowo rzadko wykorzystywaną formą promocji. I nic w tym dziwnego, skoro wiele kampanii od razu spotyka się z ostrą reakcją ze strony porównywanych konkurentów.
Dobre obyczaje
Kwestie reklamy porównawczej reguluje w naszym kraju Ustawa z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.