Martin Schmitt globalnym ambasadorem STS
  • 1
  • 2
22.11.2019

Martin Schmitt globalnym ambasadorem STS

Firma bukmacherska STS w ramach niedawno rozpoczętej kampanii reklamowej „Dobrze wiesz, możesz obstawiać” zaprezentowała kolejnego globalnego ambasadora. To Martin Schmitt – trzykrotny medalista olimpijski, dziesięciokrotny medalista mistrzostw świata, wicemistrz świata w lotach narciarskich oraz dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Martin Schmitt od jesieni 2019 r. będzie globalnie współpracował z STS na wszystkich rynkach, na których działa bukmacher. Na początku listopada firma zaprezentowała też innego globalnego ambasadora – byłego bramkarza Petera Schmeichela.

Nasza nowa kampania, której ambasadorem został Martin Schmitt oraz Peter Schmeichel, doskonale oddaje wartości marki STS, jakimi są: nowoczesność, sportowy charakter oraz dynamika. Martin przez wiele lat toczył fascynujący bój o prym w świecie skoków narciarskich. Jest doskonałym przykładem, jak determinacja i odwaga pozwalają osiągać sukcesy. To cechy, które charakteryzują STS m.in. w kwestii ekspansji zagranicznej. Dlatego współpraca z trzykrotnym medalistą olimpijskim doskonale wpisuje się w naszą strategię globalnej komunikacji – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej i sponsorem głównym Jagiellonii Białystok.

Jest także oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, Futsal Ekstraklasa, KSW czy innych klubów i związków sportowych. Ponadto angażuje się we wsparcie e-sportu, m.in. X-kom AGO.

  • 2
Martin Schmitt

Martin Schmitt ambasadorem STS

Martin Schmitt

diro

2 tygodnie temu

Schmitt to kawał historii skoków narciarskich podobnie zresztą jak Małysz. Jest znany a nawet lubiany.

22 listopada 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
22.11.2019

Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie

Targowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie. Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma uporządkować warstwę wizualną przestrzeni placu Górnośląskiego.