Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi
  • 0
  • 1
2.11.2020

Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi

Wśród wielu zmian zachowań konsumentów obserwowanych w ostatnich miesiącach znajduje się wzrost zakupów porównawczych. To stało się problematyczne dla prestiżowych marek kosmetycznych, które przegrywają z tańszymi alternatywami z drogerii, uważanymi za równie skuteczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2020

Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii – prognozuje Zenith

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe sektora spadną w 2020 r. jedynie o 0,2% – prognozuje Zenith. Marki wideo wydadzą 57% budżetu reklamowego na działania w kanale online. Spadki przychodów telewizji z reklamy bezpłatnej i płatnej spodziewane w 2021 i 2022 r. przełożą się na opóźnienie ożywienia w tej kategorii.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2020

„The New Humanity” – 13 międzynarodowych fotografów wzięło udział w przygotowaniu kalendarza Lavazzy na 2021 r.

Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante oraz Toilet Paper – to 13 fotografów, którzy wzięli udział w tworzeniu kalendarza Lavazzy na 2021 rok. Projekt przygotowany został pod hasłem „The New Humanity”.