Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi - Marketing przy Kawie
Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi
  • 0
  • 1
2.11.2020

Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi

Wśród wielu zmian zachowań konsumentów obserwowanych w ostatnich miesiącach znajduje się wzrost zakupów porównawczych. To stało się problematyczne dla prestiżowych marek kosmetycznych, które przegrywają z tańszymi alternatywami z drogerii, uważanymi za równie skuteczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
2.11.2020

Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii – prognozuje Zenith

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe sektora spadną w 2020 r. jedynie o 0,2% – prognozuje Zenith. Marki wideo wydadzą 57% budżetu reklamowego na działania w kanale online. Spadki przychodów telewizji z reklamy bezpłatnej i płatnej spodziewane w 2021 i 2022 r. przełożą się na opóźnienie ożywienia w tej kategorii.