Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi
  • 0
  • 1
2.11.2020

Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi

Wśród wielu zmian zachowań konsumentów obserwowanych w ostatnich miesiącach znajduje się wzrost zakupów porównawczych. To stało się problematyczne dla prestiżowych marek kosmetycznych, które przegrywają z tańszymi alternatywami z drogerii, uważanymi za równie skuteczne.

Konsumenci, przebywając w domach, coraz częściej przeglądają Internet i wyszukują informacje online. Jednocześnie zaś ostrożniej podchodzą do wydatków w tych niepewnych czasach. Marki kosmetyków premium zaczynają na tym tracić.

Internet umożliwia też porównywanie składników różnych kosmetyków. Ponadto influencerzy w mediach społecznościowych z przyjemnością wskazują, czy poza opakowaniem istnieje różnica między produktami z najwyższej półki a ich odpowiednikami z drogerii. Według badania „Business of Fashion” właśnie dlatego marki takie jak CeraVe, The Ordinary czy The Inkey List stają się coraz bardziej popularne w sektorze pielęgnacji skóry.

Luksusowe brandy muszą teraz dostosować się do nowej rzeczywistości, w której konsumenci zwracają się ku markom drogeryjnym. Na przykład konsument, który zwykle kupował krem nawilżający za 65 dol., jest bardziej skłonny do wymiany na markę drogeryjną, jeśli formuły są porównywalne.

Marki luksusowe nadal istnieją i mają swoje dziedzictwo, ale są zagrożone przez fakt, że konsument jest bardziej wyrafinowany i naprawdę chce zrozumieć, dlaczego musi płacić wyższą kwotę – twierdzi Charles Rosier, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy Augustinus Bader Skincare.

W tym sensie preferencje konsumentów zmieniły się w kierunku:

  • treści marketingowych generowanych przez użytkowników,
  • produktów opartych na wartościach, z aktywnymi składnikami na szczycie listy.

Źródło: www.warc.com

  • 1
Marki kosmetyków premium konkurują z produktami drogeryjnymi

Marki kosmetyków premium konkurują z produktami drogeryjnymi

2 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2020

Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii – prognozuje Zenith

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe sektora spadną w 2020 r. jedynie o 0,2% – prognozuje Zenith. Marki wideo wydadzą 57% budżetu reklamowego na działania w kanale online. Spadki przychodów telewizji z reklamy bezpłatnej i płatnej spodziewane w 2021 i 2022 r. przełożą się na opóźnienie ożywienia w tej kategorii.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2020

„The New Humanity” – 13 międzynarodowych fotografów wzięło udział w przygotowaniu kalendarza Lavazzy na 2021 r.

Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante oraz Toilet Paper – to 13 fotografów, którzy wzięli udział w tworzeniu kalendarza Lavazzy na 2021 rok. Projekt przygotowany został pod hasłem „The New Humanity”.