Marka piwa z Peru stworzyła rzeźbę, która przyciąga turystów i stała się symbolem miasta Cuzco
  • 1
  • 1
7.07.2022

Marka piwa z Peru stworzyła rzeźbę, która przyciąga turystów i stała się symbolem miasta Cuzco

Pandemia Covid-19 mocno uderzyła w rzemieślników. Ograniczyła kontakt osobisty, który był podstawą działalności wielu z nich. Popularna piwna marka Cusqueña (AB InBev) z Peru zainicjowała akcję „Niemożliwy uścisk”, która ma pomóc tym osobom w dalszym rozwoju podczas kryzysu zdrowia publicznego.

Cuzco, z którego pochodzi Cusqueña, to miasto, którego infrastruktura w dużej mierze opiera się na turystyce. W pierwszych miesiącach pandemii możliwość podróżowania była znacznie ograniczona. Tamtejsi rzemieślnicy i sprzedawcy w związku z tym dotkliwie ucierpieli.

W skład piwa double malt, które Cusqueña nazywa „wykonanym z niemożliwego”, wchodzą dwa słody. Odnosząc się do tego, marka zleciła przygotowanie rzeźby. Ta stanęła na Plaza de San Blas w Cuzco, by przyciągnąć w to miejsce turystów.

Autorami rzeźby są Rafael Lanfranco z Limy i Edie Mérida z Cuzco. Praca przedstawia dwie postaci połączone ze sobą w uścisku. Ma to być szczególnie znaczącym gestem w czasach Covid-19.

Lanfranco i Mérida zrezygnowali z praw autorskich do dzieła. Prawie pięćdziesięciu lokalnych artystów może tworzyć reprodukcje w dowolnej skali, by w ten sposób zbierać pieniądze dla społeczności rzemieślniczej. Marka piwna pomaga w sprzedaży tych przedmiotów, tworząc sieć wsparcia.

Kiedy wybuchła pandemia, Peru miało jedną z najwcześniej wprowadzonych i najdłuższych kwarantann na świecie. Zamknięte zostały granice zewnętrzne i wewnętrzne, rząd nałożył restrykcje, do tego dołączyła się niestabilność polityczna, jakiej doświadczało państwo. Wszystko to spowodowało całkowite zatrzymanie ruchu turystycznego w 2020 r. i prawie przez cały 2021 r. – powiedział Nelson Fragoso, dyrektor generalny i dyrektor kreatywny w Publicis Worldwide Peru, która przygotowała pandemię.

Źródło: www.adweek.com

  • 1
Marka piwa z Peru stworzyła rzeźbę

Marka piwa z Peru stworzyła rzeźbę

 

7 lipca 2022

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Raport z badania „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” Hash.FM by Streetcom

Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią influencerów, wybierając produkty i usługi. Celebryci pod względem wpływu na konsumentów dorównują influencerom tylko w jednej kategorii produktowej – dobra luksusowe. Moda i uroda to obszary, gdzie wpływ influencerów jest największy – 55% wskazań. 63% polskich internautów uważa, że influencerzy powinni oznaczać promowane produkty jako reklama. Takie są dane z raportu „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” agencji Hash.Fm by Streetcom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Żabka, Dino, Selgros – prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy trzy sieci handlowe mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane od kontrahentów przez Żabkę Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciela sieci Selgors Cash & Carry. Wcześniej postępowania wyjaśniające zostały wszczęte w sprawie praktyk spółek Auchan Polska i Carrefour.

6 lipca 2022