Francja zakazuje stosowania terminologii związanej z mięsnymi potrawami do dań wegetariańskich
  • 0
  • 1
7.07.2022

Francja zakazuje stosowania terminologii związanej z mięsnymi potrawami do dań wegetariańskich

Od 1 października we Francji zakazane będzie stosowanie terminów typu stek, kiełbasa, smalec do potraw roślinnych. Będzie to pierwszy taki przypadek w Unii Europejskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2022

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Raport z badania „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” Hash.FM by Streetcom

Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią influencerów, wybierając produkty i usługi. Celebryci pod względem wpływu na konsumentów dorównują influencerom tylko w jednej kategorii produktowej – dobra luksusowe. Moda i uroda to obszary, gdzie wpływ influencerów jest największy – 55% wskazań. 63% polskich internautów uważa, że influencerzy powinni oznaczać promowane produkty jako reklama. Takie są dane z raportu „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” agencji Hash.Fm by Streetcom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Żabka, Dino, Selgros – prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy trzy sieci handlowe mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane od kontrahentów przez Żabkę Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciela sieci Selgors Cash & Carry. Wcześniej postępowania wyjaśniające zostały wszczęte w sprawie praktyk spółek Auchan Polska i Carrefour.

6 lipca 2022