Raport z badania „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” Hash.FM by Streetcom
  • 0
  • 8
7.07.2022

Raport z badania „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” Hash.FM by Streetcom

Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią influencerów, wybierając produkty i usługi. Celebryci pod względem wpływu na konsumentów dorównują influencerom tylko w jednej kategorii produktowej – dobra luksusowe. Moda i uroda to obszary, gdzie wpływ influencerów jest największy – 55% wskazań. 63% polskich internautów uważa, że influencerzy powinni oznaczać promowane produkty jako reklama. Takie są dane z raportu „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” agencji Hash.Fm by Streetcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2022

Żabka, Dino, Selgros – prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy trzy sieci handlowe mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane od kontrahentów przez Żabkę Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciela sieci Selgors Cash & Carry. Wcześniej postępowania wyjaśniające zostały wszczęte w sprawie praktyk spółek Auchan Polska i Carrefour.

6 lipca 2022