1 5 0 0 0 5.07.2022Tede & Maciej Maj vs Borixon & Qry – oto pierwsze drużyny rapowego quizu „Red Bull Rap & Mat”Tede i Borixon byli kapitanami dwóch rywalizujących ze sobą w pierwszym odcinku quizu „Red Bull Rap & Mat” drużyn. Uczestnicy odpowiadali na pytania i podejmowali wyzwania prowadzącego show Rasa. Cały odcinek programu można obejrzeć w kanale YouTube Red Bull Wersy.
0 1 0 0 0 4.07.2022BBC Earth w Polsce wybrało Digital Kingdom do obsługi kreatywno-strategicznej na rok 2022/23Przetarg na kompleksową obsługę strategiczną, kreatywną i mediową marki BBC Earth przez najbliższy rok wygrała agencja Digital Kingdom. Oznacza to dla marki rozwinięcie współpracy z agencją, która dotychczas obsługiwała BBC Studios projektowo, realizując kampanie dla: BBC Earth (m.in. nagrodzony złotym Effie „Kolorowy wiatr na nowo”), BBC Brit i BBC Lifestyle.
0 1 0 0 0 4.07.2022Bank Ochrony Środowiska szuka agencji do obsługi social mediaBank Ochrony Środowiska ogłosił przetarg. Jego przedmiotem jest prowadzenie dla BOŚ profili w social media – na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, YouTube.
0 1 0 0 0 4.07.2022Meta redukuje plany zatrudnienia na 2022 rokMeta obniża w tym roku swoje cele rekrutacyjne dla inżynierów o co najmniej 30%. Jednocześnie Mark Zuckerberg ostrzega wszystkich pracowników, aby przygotowali się na poważne spowolnienie gospodarcze.
1 3 0 0 0 4.07.2022Pokaz dronów w Warszawie z okazji pierwszego Amazon Prime Day w PolsceAmazon zorganizował w Warszawie pokaz dronów z okazji pierwszego w Polsce Amazon Prime Day (12–13 lipca). Wieczorny pokaz, którego motywem przewodnim były wydarzenia przeżywane po raz pierwszy, odbył się nad brzegiem Wisły.
0 1 0 0 0 4.07.2022Tomasz Jakubiak ambasadorem sieci LewiatanPolska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Jego wybór na twarz marki nie był przypadkowy. Od lat zajmuje się on promocją kuchni regionalnej. Podobnie jak Lewiatan przekonuje Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.
0 1 0 0 0 4.07.2022Klienci nie chcą czekać w kolejce do kasy dłużej niż 5 minutZapewnienie sprawnej obsługi staje się podstawowym wyzwaniem dla sklepów spożywczych w walce o klienta. Jak pokazuje badanie firmy doradczej Bain & Company, klienci nie chcą spędzać w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut. Frustruje ich też sytuacja, gdy nie mogą szybko znaleźć osoby z personelu potrafiącej udzielić fachowej porady – tu czas oczekiwania nie powinien przekraczać minuty.
0 1 0 0 0 4.07.2022IAA otworzy oddział na UkrainieNa spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, zapadła decyzja o utworzeniu oddziału IAA na Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności rosyjskiego oddziału International Advertising Association.
0 1 0 0 0 4.07.2022To ostatni moment na walkę ze zmianami klimatu. Uważa tak 3/4 milenialsów i przedstawicieli pokolenia ZPostępujące zmiany klimatu niepokoją osoby urodzone pod koniec ubiegłego i na początku obecnego stulecia. Chęć zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko, w tym redukcji śladu węglowego, determinuje nie tylko codzienne zachowania milenialsów i osób z pokolenia Z. Wpływa również na oczekiwania, jakie mają wobec pracodawców. Przedsiębiorcy chcący przyciągnąć nowe talenty muszą poważnie podejść do kwestii zielonej transformacji. Blisko połowa przedstawicieli obu pokoleń naciska na pracodawców, aby podjęli działania na rzecz ograniczenia zmian klimatu – wynika z raportu „Global 2022 Gen Z & Millennial Survey” przygotowanego przez Deloitte.
1 2 0 0 0 3.07.2022Pringles zatrudni fana marki – zapłaci za udział jego awatara w grze na konsolęWybrany w konkursie konsument pojawi się jako awatar w grze Train Sim City na konsolę Xbox. Honorarium za przynajmniej roczną obecność postaci w grze wyniesie ponad 20 tys. dol., czyli ponad 100 tys. zł.